אמא שלי הלכה לעולמה




22/05/2018 10:02:00

ביום ראשון שעבר מתקשרת אחותי שטיפלה במסירת אין קץ באמא שלי ז"ל (קשה לי עם ה- ז"ל הזה עדיין לא מעכלת)

אומרת לי שאמא במצב סופני והזעיקו אותה מבית הסיעודי שבה היא נמצאת 

אמרתי לה בטלפון שתלך תבדוק את המצב ואם יש צורך אני אגיע 

אחותי הגיעה לבית הסיעודי והתקשרה אלי בוכה שהעיניים של אמא מזוגגות והמבט שלה לא ממוקד יותר 

היא החליטה להישאר צמודה למיטה של אמא ולישון אצלה בלילה כדי שלא תפספס אם היא תלך לעולמה 

בבוקר אני מתקשרת ואחותי אומרת לי שהיא עדיין באותו במצב מחוברת למורפיום כדי שלא תרגיש כאבים 

אמרתי לה שאני כבר אורזת את הדברים שלי ומגיעה מיד ההחלטה להגיע היא לא להשאיר את אחותי ליד אמא שלי ברגעים האחרונים כי אמא לא רצתה שאחותי תהיה שם ברגע שהיא תלך 

אחותי ואמא שלי לא נפרדו מעולם תמיד היו ביחד ואחותי טיפלה במסירות באמא שלי כשהיתה כבר חולנית וסיעודית 

הגעתי לבית הסיעודי ואמרתי לאחותי שהיום היא לא תישן ליד אמא כי היא מעקבת אותה ושתתן לה ללכת בשקט ובשלווה 

לאחר שיכנועים רבים מצידי ומצד הבת שלה 

אחותי השתכנעה שהיא תלך הביתה 

כשצעדנו לחניה של הבית אבות הרכב לא הניע והתעכבנו עוד חצי שעה וכל הזמן הזה אמרתי לעצמי שבטח עכשיו יגיעו מהצוות ויודיעו שאמא כבר הלכה 

זה לא קרה והגענו הביתה בסביבות אחת עשרה בלילה נשארנו ערות עד חצות והלכנו לישון 

עד שהיה שקט מוחלט ואמא שם לא שמעה כלום ואז היא החליטה ללכת בשקט ובשלווה 

באחת בלילה התקשרו לאחותי ואמרו לה שאמא הלכה היא עלתה לקומה השנייה כדי לבשר לי את הבשורה ויחד התחבקנו ובכינו 

נסענו לבית הסיעודי להיפרד ממנה עד שבבוקר הלכנו לעשות סידורים אחרונים כדי לקבור אותה 

יהיה זכרך ברוך אמא לא משנה באיזה גיל היא היתה היא היתה אמא שלי מאז שנולדתי עד שהיא הלכה לעולמה 



24/05/2018 13:49:00
אמא אומרת שלום שם למעלה
לאחר שבוע שנר הזכרון של אמא היה במטבח הייתי צריכה להזיז אותו למקום אחר כדי שיהיה לי מקום איפוא לבשל לשבת

מצאתי פינה מאוד מתאימה בפינה הזו יש תמונות גם של יקרים אחרים שהלכו לעולמם

רציתי לשים תמונה של אמא שלי עם נר הזכרון

שלפתי במקרה אלבום מבין כל האלבומים שיש לי ופתחתי את הדף הראשון של האלבום ומצאתי תמונה מדהימה שבה אמא אומרת לי שלום וצוחקת 

תמיד אמא היתה אשה אופטימית וחייכנית כנראה שכך רצתה שאני אזכור אותה 




תגובות