ישראל עלתה לחצי גמר



09/05/2018 09:24:00

כבר חודש מדברים ומדסקסים על היום וטוחנים שהשיר של ישראל הוא השיר האהוב ביותר מכל השירים של האירוויזיון

השיר הגיע בטבלה של המהמרים למקום הראשון

אפילו נטע קיבלה פרס על חביבת הקהל 

אני סקפטית לגבי המקום הראשון בתחרות כי גם בעבר הימרו על ישראל וישראל לא זכתה בכלל

התחרות הפכה לקלף פוליטי ולמלחמה בין העמים מי יוריד לשני את היד הכי מהר 

זה כבר לא תחרות השיר הכי יפה אלא תחרות של כבוד בין העמים וזה הפך לדבר מאוד מכוער לכן אני לא רואה את התחרות הזאת כבר לפחות 10 שנים האחרונות זה מגעיל אותי איך משתמשים בבמה הזו למלחמות פוליטיות במקום להתעסק באומנות השירה 

נראה ונחיה במוצאי שבת במי העולם יבחר במקום הראשון

אם זה יהיה ישראל זה יהיה באמת נס 

אם זו תהיה ארץ אחרת זה יהיה ברור כשמש אם נשתה נס קפה או נוותר עליו






11/05/2018 10:22:00
השיר של דנמרק
אתמול ראיתי את החלק השני של חצי גמר האירוויזיון למרות שלא רציתי לצפות בשירים אבל אמרתי לעצמי בכל זאת אני אראה את שאר השירים מתוך סקרנות 

היה שווה לראות את השירים האחרים כי ברגע שדנמרק עלתה לשיר הייתי כמו מהופנטת מההופעה של הלהקה ששרה 

הרגשתי כאילו הויקינגים הגיחו מתוך ההיסטוריה של העבר והגיעו לעתיד מתוך האטמוספירה 

הכל היה מתואם להפליא הרקע והשיר שילבו זה את זה והעבירו לקהל את ההרגשה שהם נמצאים בתקופה אחרת ובזמן אחר 

זה ההרגשה שצריכה להיות על הבמה שהקהל צריך להזדהות עם הלהקה ולהרגיש מחובר לשיר 

זה בדיוק מה שקרה לי צמרמורת עברה בגוף שלי כששמעתי את השיר וראיתי את התפאורה שכללה גם שלג כי דנמרק היא ארץ קרה מאוד 

אם לא היה השיר של ישראל זה השיר שהייתי בוחרת בו ואני שמחה שהוא עלה לגמר במוצאי שבת 


 


13/05/2018 09:50:00
נטע כל הכבוד עשית את זה !!! כפרה עלייך !!!
ביום שלישי וחמישי ראיתי את קדם האירוויזיון 

הקדמים נעשו כדי לנפות את המדינות שלא עולות לגמר וכך לצמצם כמה שיותר בדרך לגמר 

הפעם החלטתי שאני לא רואה את הגמר כי חשוב לי מאוד לראות את הקדם כדי לראות גם את אלה שלא הגיעו לגמר מגיע להם למרות הכל התאמצו והגיעו לאירוויזיון כדי לייצג את השיר שלהם

במוצאי שבת החלטתי שאני רואה סרט טוב ולא רוצה להיות במתח גם ככה האירוע ייגמר בשעות הקטנות של הלילה ועד אז לא אוכל להחזיק מעמד 

בערך באמצע הלילה נדמה לי בשתיים לא הסתכלתי על השעון אבל ידעתי שזו השעה שמעתי צרחות וצפצופים של מכוניות לא התייחסתי ממש וחזרתי לישון 

בשבת בבוקר אמרתי למשפחה אם תשמעו צרחות מהחלונות אחרי אחת בלילה זה אומר שניצחנו אם לאו זה אומר שלא 

בבוקר בעלי מודיע לי שניצחנו אחרי שניגש למחשב וראה את החדשות 

כמובן שזו התרגשות מאין כמוה לנצח בתחרות שירה זה כמו לייצג את ישראל בעולם 




תגובות