חלמתי על אמא שלי ז"ל




18/06/2018 12:50:00

בשבת בבוקר חלמתי חללום כי בדרך כלל אני ישנה קצת יותר מאוחר 

חלמתי שאני הולכת לבקר את אמא שלי בבית האבות ולקחת לה מתנה 

הגעתי לבית האבות שבו היתה מטופלת בשנה האחרונה והחלטתי להשאיר את התיק עם הכסף וחפצים אישיים שהיו איתי ולקחת רק את המתנה 

המתנה היתה סדין לבן רקום וכרית עגולה בצורת נקניק הסתכלתי על המתנה והייתי מרוצה 

נסעתי הרבה זמן והגעתי לבניין ענק שלא היה צבוע והיה עשוי רק מבטון 

נכנסתי לבנין ושם השומר הסתכל עלי בחיוך והנהן בראשו שאני יכולה להיכנס

במחשבותי אני אומרת לעצמי "מטומטם השומר הזה הוא אפילו לא בדק אותי ולא שאל למה הגעתי"

נכנסתי למסדרון ארוך מאוד והתברר לי שלא הגעתי למקום הנכון

יצאתי שוב החוצה ושאלתי אנשים איפוא בדיוק המקום שאני מחפשת 

אנשים אמרו לי שזה מאחורי הבניין יש את המקום שאני מחפשת

מצאתי את המקום ונכנסתי לדלת 

פתאום נופל לי האסימון שבעצם אמא שלי כבר לא בחיים ולמה טרחתי כל כך להגיע עד לכאן לשווא עם המתנה בידיים שלי

התחלתי לבכות ולהגיד לעצמי "איזה בושה איך לא ידעתי כל הדרך שעשיתי שאמא שלי כבר לא בחיים והיא כבר הלכה לעולמה"

אחותי הקטנה הגיעה לקראתי וחיבקה אותי וניחמה אותי 

אמרתי לאחותי "עכשיו בואי נחזור מאיפוא שבאתי כדי לקחת את מה שהשארתי מאחור". 

הפירוש של החלום הוא לפי אחותי 

שאמא שלי רצתה להראות לי איפוא היא נמצאת כרגע במקום טוב ומוגן 

הדברים שהשארתי מאחור הם דברים חומריים וכדי לבקר את אמא שלי הייתי צריכה להיפטר מהם ולקחת רק מה שצריך

מוסר השכל

כך בן אדם צריך להתנהג כי כל מה שיש לו בעולם הזה הוא לא ייקח לעולם הבא חבל על המאמץ לצבור רכוש עוד ועוד 





תגובות