תסתמי את הפה שלך

27/06/2018 09:36:00

הבוקר כהרגלי יצאתי עם הכלבה שלי לטיול יומי כמו כל יום 

בדרך אני נזהרת שהכלבה שלי לא תפגוש עוד כלבים ואז תתפתח קטטה מה שקרה לי פעם עם שכן שהזהרתי אותו לקשור את הכלב שלו ולא עשה את זה ובסופו של דבר הכלב שלו התנפל על הכלבה שלי מזל שהיתה לי מטריה ביד ויכולתיי להפריד ביניהם 

אמרתי לשכן כמה פעמים התרעתי שתקשור את הכלב ואתה לא שמעת כלום עשית מה שרצית 

הסיבה שאני מתרחקת מכלבים אחרים כדי להימנע מתלונות של הבעלים שהכלבה שלי תקפה את שלהם וירצו פיצויים על כך 

אני מכירה הרבה בעלי כלבים שעושים זאת בכוונה כדי להוציא כסף מהצד השני לכן אני תמיד מתריעה את בעל הכלב לקשור את הכלב שלהם 

היום זה שוב קרה לי הגעתי כמעט הביתה פתאום אני רואה כלב גדול שחור מתקרב לעבר הכלבה שלי פחדתי שהוא יתקוף אותה כי הכלבה שלי לא מוותרת ותוקפת גם

כשהערתי לבחור הצעיר שיקשור את הכלב שלו הוא ענה לי "את רואה מה שאני עושה ותסתמי את הפה שלך"

אמרתי לו אם זה היה גבר היתה מדבר אלי ככה? הוא כמובן שיקר אמר שכן אבל אם היה גבר הוא לא יהיה פוצה את הפה שלו

השבתי לו שיתבייש לו איך שהוא מדבר אלי אני אשה מבוגרת ואיפוא דרך ארץ לאנשים מבוגרים?

הוא לא ענה והמשיך ללכת 

לא פעם אני נתקלת באנשים צעירים שמדברים בצורה בוטה למבוגרים כי הם חושבים שהם לעולם לא יזדקנו אלא תמיד יישארו צעירים

אלא עם הזמן הם מזדקנים ומתפעלים למה הצעירים מזלזלים בהם כך כי הם פעם גם דיברו כך 

עצוב וצריך לשנות את ההתנהגות הבלתי מכובדת כלפי מבוגרים וגם לחנך כלב להתנהגות טובה תורמת גם להתנהגות הולמת כלפי אנשים 





תגובות