הביקור הדו שבועי אצל אחותי




25/07/2018 09:24:00

עכשיו שאמא ז"ל איננה עוד אני רוצה להקפיד להמשיך לבקר את אחותי בבית החולים השיקומי במחלקה הנשימתית 

היא כבר נמצאת חמש שנים שם ולא ידוע עד מתי הרופאים אומרים שהמצב לא ישתנה מי יודע מה ילד יום והיא תחזור למצב יותר טוב או שהמצב שלה יתדרדר 

פעם אחותי ואני היינו נפגשות כדי לבקר את אמא ז"ל בבית האבות ואחר כך היינו הולכים לבקר את אחותי 

עכשיו שאמא נפטרה נשאר רק הביקור אצל אחותי המאושפזת 

התקשרתי לאחותי הקטנה שאם היא רוצה להיפגש ללכת לבקר את אחותי המאושפזת עכשיו כבר קשה לה כל שבועיים אין לה זמן 

כשאני מתקשרת אליה אין לה סבלנות לדבר איתי היא אומרת לי שהשבוע שלה עמוס ואין לה זמן ללכת לבקר את אחותי 

הייתי מעדיפה לדבר איתה מאשר לשלוח לה הודעות וואטסאפ כדי להיות בקשר כי תמיד שהלב של הבית הולך לעולמו שזאת האמא אזי כל המשפחה מתפזרת ואני רוצה לשמר את הקשר אבל לפעמים נדמה לי שאת הקשר רק אני יוזמת אותו 

אחותי טוענת בגלל שהיא עובדת אין לה זמן היא פשוט רומזת לי בגלל שלי יש יותר זמן אז אני רוצה לבקר יותר את אחותי המאושפזת 

אבל דבר אחד היא לא מבינה שכל עוד שאפשר לבקר בבית החולים אפשר לעשות את זה אם חלילה יקרה משהו לאחותי אז אי אפשר יותר 

אנשים חושבים שבמותם של יקריהם הם צריכים להנציח ולזכור אבל שוכחים שצריך לעשות זאת בחייהם ולא במותם 

מי שהלך הלך ולא ישוב 



אתמול הלכתי לבד לבקר את אחותי המאושפזת ואמשיך כל עוד שאפשר מי שרוצה להצטרף מה טוב מי שלא רוצה גם טוב 



תגובות