מדמיינת





02/08/2018 09:15:00

כשאני מספרת לבעלי על סיטואציה של אדם שמתכוון למשהו מסוים כדי להגיע למטרה שלו הוא מבטל את הדברים שלי ואומר שאני מדמיינת

אתמול חשבתי שאני מדמיינת שאחותי יש לה מניע מאחורי ההודעה שלה בוואטאפ ואמרתי לעצמי סתם מחשבה חולפת בראש שהתאריך שהיא קבעה ללכת לבקר את שארית המשפחה של אמא ז"ל היה מקרי אבל בתוך תוכי ידעתי שהתאריך היה מכוון ומתוכנן

המסקנה שלי היתה לפי השיחה שהתנהלה ביננו בהודעות 

אחותי: מה דעתך שנלך לבקר את המשפחה בתאריך זה וזה שזה יוצא יום חמישי

אני: אין לי בעיה לבקר את המשפחה אבל למה דווקא יום חמישי?

אחותי: חשבתי שיום חמישי זה סוף שבוע וכך יהיה סוף שבוע ארוך

אני: מצטערת לא יכולה יום חמישי זה לא מתאים

אחותי: (מתחילה להתעצבן שאני מתנגדת ) חשבתי שנוכל לבלות יום ביחד אם זה לא מתאים לך אז לא צריך

אני: יש אנשים שלא נאה ללכת לבקר ביום חמישי כי הם עושים סידורים לשבת

אחותי: שאלתי אותם והם אמרו שזה לא מפריע להם

אז נדלקה לי הנורה לא מספיק שאחותי תיכננה הכל מראש ושאלה את המשפחה היא גם הסגירה את העניין שכבר הכל תוכנן מראש מבלי להתייעץ איתי אם זה היה להפך הייתי מתייעצת איתה לפני שהייתיי מתכננת כי אני לא אוהבת לתכנן אני זורמת עם הזמן מה שיהיה יהיה 

אז לא אני לא דמיינתי שהיתה כוונה מאחורי השאלה אם אני רוצה לבקר ביום חמישי 

לא עניתיי להודעה כי בדיוק אמרתי לעצמי שכן צדקתי בתחושות שלי זה לא דמיון זאת מציאות שאחותי אוהבת לתכנן הכל מראש חודש לפני אפילו אני לא יודעת מה הענין עם השריטה הזו אבל זאת היא ואי אפשר לשנות את זה 

זה עוד יותר מעצבן אותה שלא מסכימים עם מה שהיא אומרת ועושה לכן כל זמן שאמא שלנו ז"ל היתה חיה זרמתי איתה ועשיתי כל מה שאמרה 

עכשיו יש לי את הפרבילגיה לבחור יום וזמן כדי לבקר את אחותי בבית החולים וגם ללכת לפגישות אחרות 

שבוע שעבר לא התאים לאחותי יום שלישי זרמתי עם זה למה היא לא יכולה גם לזרום איתי? 

הגעתי למסקנה שאנשים שונים זה מזה בדעותיהם ובראיית העולם שלהם ולעולם לעולם יצדיקו את מה שהם חושבים לנכון 







תגובות