סוכה מבית אבא


כל פעם שמגיע חג סוכות אני מוצפת בזיכרנות טובים ונעימים ונזכרת באבא שלי זל איך הוא היה מתנהג בסוכות
היינו גרים במרוקו בבניין ציבורי לכן נאלצנו לבנות את הסוכה על הגג
כלומר 3 קומות מעל לדירה שלנו וכך נאלצנו כל משפחתי לעלות עד הגג כדי לחגוג את חג הסוכות
בניית הסוכה הייתה מאפס לא כמו היום שיש הכל מוכן רק מרכיבים את העמודים והופ יש סוכה!
אז היו לוקחים קרשים ובונים את הסוכה עם מסמרים ופטיש כן כמו השיר
אבא שלי ז"ל היה ישן בסוכה כל השבעה ימים ממש כמו שכתוב שצריך לעשות את המצווה במלואה
היה לנו כלב בשם בובי שהיה קשור לאבא שלי ושאר המשפחה לא הזיזה לו לא זכור לי שהוא ממש אהב את כולנו כמובן חוץ מאבא שלי
זה יישמע גזעני אבל הכלב שלנו לא אהב ערבים כל פעם שמישהו התקרב לכלב הכלב חשף את שיניו וכמעט נעץ בהם את הבן אדם
החוויה הכי יפה שכל היהודים סחבו ברחובות את הדקלים שמכסים בהם את הסוכה
הייתה אווירה של חג והריח של החג שלעולם לא אשכח
הזיכרון נשאר איתי ואני מעבירה אותו לילדים שלי שהיום הם הולכים לבנות את  הסוכה מהפרט הראשון עד האחרון ועושים זאת בשמחה
                                                                                                                           אבא ואמא ז"ל מאורסים




תגובות