אין לי יותר חתול




24/10/2018 13:34:00

ביום ראשון המשפחה החליטה שלוקחים את החתול לוטרינר כי הוא לא אכל ולא שתה במשך שבוע וגם צרכים לא עשה
כשהגענו הוטרינרית אמרה לפי בדיקה ראשונית שהיא לא רואה שיש בעיה חוץ מזה שהוא ירד הרבה במשקל וגם מיובש
היא החליטה לעשות בדיקות דם שתוצאות הבדיקה אפשר לדעת על המקום
ביקשה מאיתנו לחכות בחוץ עד שהבדיקות יפוענחו
אחרי חצי שעה הוטרינרית קראה לנו ואמרה שהמצב של החתול מאוד קשה
הכליות שלו לגמרי קרסו והראתה לנו את תוצאות הבדיקות שהיו כולם צבועים באדום זה אומר שהמצב מאוד חמור
היא אמרה לנו שיש שתי אפשרויות
אפשרות אחת להחדיר נוזלים לגוף לעשות אינפוזיה ולבדוק אם המצב ישתפר אבל אמרה לנו שגם אם הוא יקבל נוזלים לא בטוח שהוא ישרוד עוד כמה ימים
אפשרות שנייה בגלל שהוא סובל מאוד והוא כבר זקן מאוד להרדים אותו כדי לגאול אותו מיסוריו
היתה דילמה גדולה בין כל בני המשפחה מה לעשות בסופו של דבר עם כל הכאב הוחלט להרדים אותו
הוא כבר היה בן 20 לפי גיל האדם בן 90 שזהו הגיל המקסימלי שחתול יכול להגיע אליו
כששאלנו את כל בני המשפחה היתה הסכמה להרדים אותו וגם לשלם על כל הסידורים של סילוק הגופה
לא תפסתי שאני לא אחזור בלי החתול האהוב שלי שטיפלתי בו במסירות כל כך רבה שהוא לא יהיה יותר בחיים
כל בוקר הוא היה מגיע למיטה שלי ומעיר אותי ביללות
כשהייתי מתעמלת בחדר הוא היה בא אלי כדי שאסרק אותו וללטף אותו לפני שהתחלתי עם הפעילות הגופנית
באמצע הפעילות הגופנית הוא היה מחליט שהוא רוצה לצאת
למרות שהפסקתי את הפעילות הגופנית ופתחתי לו את הדלת מעולם לא כעסתי עליו
הוא גם התחבר לכלבה שאימצתי לפני 5 שנים כל הזמן הוא חיכה לה שתחזור מהטיול של הבוקר
הוא היה חתול עם אופי מאוד נוח והיה קל לטפל בו
התחלתי לבכות כשהבנתי שהולכים להמית אותו לא יכולתי לעצור את הדמעות כל הצוות דאג להביא לי מים ולהרגיע אותי שהחתול חי חיים טובים וארוכים וצריך להתנחם בזה
הוטרינרית הסבירה לנו שקודם מטשטשים אותו אחר כך מרדימים אותו כדי שהוא לא יסבול
ברגע שנתנו לו זריקת הטשטוש היא ביקשה שנצא כי בהרדמה לא כדאי להיות נוכחים כי המראה קשה
יצאנו אחרי שהחתול היה מטושטש
שילמנו על הטיפול ויצאנו עצובים ובוכים בכל זאת החתול היה חלק מהמשפחה
חלק מהמשפחה לא שוכחים
עד עכשיו אני עוד חושבת שעוד רגע הוא יילל ויבקש תשומת לב
בלילה בו הרדמנו אותו חלמתי שהוא ישב בכסא האהוב שלו והוא היה בן חצי שנה הגיל בו אימצנו אותו והסתכל עלי עם העיניים הגדולות והירוקות שלו ויילל
כנראה שהוא בא להגיד לי תודה על כל הטיפול המסור שנתנה לו כל המשפחה






תגובות