כאבי שרירים






13/11/2018 15:00:00

כבר חודש שאני סובלת מכאבי שרירים בכל איזור בגוף

כשהלכתי לבית מרקחת לקנות משחה לכאבים שמעתי עוד אנשים מתלוננים על כאבי שרירים אפילו צעירים ממני 

בעבר היה לי כאבים רק במשך שבוע עכשיו זה מתמשך כבר הרבה זמן

גם ככה רציתי לקבוע תור לרופא לעשות בדיקות דם פעם בשנה 

אז היום קבעתי נראה מה הוא יגיד על הכאבים שמסרבים לעבור 




03/12/2018 10:23:00
הבדיקות
בעקבות כאבי השרירים שסבלתי מהם החלטתי לגשת לרופא ולעשות את כל הבדיקות האפשריות

הייתי בטוחה שהרופא יגיד לי שיש לי בעיות עם בלוטות התריס כי שמנתי וקראתי גם שבלוטת התריס אחד מהסימפטומים זה כאבי שרירים

כמובן שלא התייחסתי למה שכתוב בגוגל ופניתי לרופא

הגעתי אתמול לרופא לדעת את תוצאות הבדיקות

היה לי כבר בראש שהנה יגיד לי שיש משהו לא בסדר בבדיקות

הרופא בדק במחשב ואמר שהכל תקין והכל בסדר

אני יכולה להגיד לזכותי שאני שומרת מאוד על תזונה נכונה 

לא נוגעת באוכל מעובד כמו חטיפים ומתוקים

שותה רק מים

מקפידה לאכול ירקות ופירות כל יום 

אוכלת מעט דברי חלב ובשר כל יום 

עובדה התוצאות מראות שאני עושה הכל נכון

המשקל לא מדאיג אותי כל עוד שאני בריאה 

 היום מדליקים נר שני לחנוכה

אומרים שקורים ניסים בחנוכה 

נס קורה כל יום שקמים בריאים ושלמים 

  



תגובות