הקדמה ליום ההולדת....



04/11/2007 13:10:00

זה כבר שבוע, שהבן שלי, מזבל לנו במוח,

שהוא רוצה שנצא מהבית, כדי לחגוג יום הולדת ה-17 שלו

עם החברים, ולשים מוסיקה פול ווליום, וגם לעשות על האש...

רצה לעשות את המסיבה ביום שישי,

אמרנו לו, שלא בא בחשבון, כי יש לנו שכנים שומרי מסורת...

וגם, אני, ששומרת שבת, חלקית... לא הסכמתי...

לא רוצה שיעשה על האש, וגם לא  מוסיקה ....

הוויכוח נמשך, עד אתמול... במוצה"ש ,

שהסכמנו, לפנות לו את הבית....

כולנו נסענו,

הבת שלי, ליום הולדת של חברה...

בעלי, אני, והבן, נסענו לראות סרט בסינמה-סיטי

יש שם, 21 אולמות קולנוע...

חשבנו, שנמצא כרטיסים לסרט, בקלות...

אבל, התברר, שרוב בתי-הקולנוע, אין מקום..

ושאנשים, בעצם מזמינים סרטים, דרך הטלפון,, ומשלמים דרך כרטיסי אשראי,,,

הסרט שרצינו, אמרו לנו, יתחיל , רק בשעה שתים-עשה בלילה...

לא רצינו להישאר עד מאוחר, ולהגיע הביתה בערך בשעה שלוש.....

החלטנו, שאנחנו, הולכים ליזראעלי,

שם, מצאנו , כרטיסים, ומלא מקום...

לאותו סרט, במקום טוב, וגם בזמן הגענו.....

סרט מצחיק ....

הגענו הביתה... בשעה אחת בלילה....

שאלנו, את הבן, איך היה ????

הוא אמר, שהשכנים, דפקו לו בדלת, בשעה עשר בלילה...

כי, הרעש הפריע להם.....

נו, הילד לא האמין לנו, שהשכנים יעשו לו בעיות...

עכשיו... הוא יאמין.....

דרך אגב, גיטרה, יש בבית....

אבל, הוא קיבל עכשיו, גיטרה חשמלית ליום הולדת....

שישו ושימחו הולך לי, בבית.....

יום הולדת, לבן שלי, זה רק מחר.....

הוא אמר, שיש לו ענינים אחרים, לכן , רוצה להקדים את יום ההולדת שלו..

נו, שיהיה במזל טוב... ושירבו רק שמחות....

בן זקונים שלי, כבר בן שבע-עשרה !!!!

מי היה מאמין !!!!!







05/11/2007 11:31:00
HAPPY..................BIRTHBOY
יום הולדת שמח בני היקר...



מזל-טוב עד מאה ועשרים

רציתי לאחל לך כמה דברים:

שהשמש תחייך אליך

שהקשת תגן עליך

שהגשם יבכה בשבילך

והפרחים יפרחו למענך



       שכל בוקר עם חיוך תתעורר

      שלשמוח ולצחוק לא תשכח

      שלעולם לא תפסיקי לחלום

      ותמיד תשמור על התום

      שהרוח תביא בשורות טובות

     והערפל ירחיק את הרעות

     שהעצים היו עבדיך

     והירח ישמור עליך 












תגובות