יום נישואין..







07/07/2007 17:58:00


הנה, עברו 26 שנה, ואנחנו עדיין נישואים באושר               

עושר, עדיין לא הגענו לזה, אבל זה יגיע

תתרשמו, מהשיר שכתבתי לבעלי היקר מכל

אתמול , הוא קנה לי זר פרחים ענק

כשאמרתי לו, שאני לא קניתי לו כלום

אז הוא אמר, שאני המתנה הכי גדולה שלו....

נכון, שזה מרגש, לשמוע את זה ??????









מהרגע הראשון. .    

מבטך קרץ לי מרחוק,

חיוכך כל כך עמוק.

פניך האירו כאור בחשכה,

ואתה כאילו נפלת עליי משמיים באפלה.

מאז אותו רגע שהיכרתי אותך,

אהבתי אותך -אתה כולך.

חיי השתנו וניהיו ורודים,

הכאבים הפכו למתוקים.

וכל בוקר לראות אותך עושה לי צמרמורת,

הריח שלך כל כך נעים כקטורת.

אני רוצה להמשיך ולחיות איתך לעולמי עולמים,

כי ככה זה זוג אוהבים.



לכן, אני מקדישה לך, את השיר הזה , אהובי

ליום הנישואין שלנו,  7.7.07

26 שנה, כבר עברו, ועדיין אוהבת אותך כמו

היום הראשון שהתאהבנו.......



הנה השיר



וגם זה היום שכל העולם מופיע בהופעה חיה הנקראת

LIVE EARTH

כתבתי כבר פוסט על זה - יום כדור הארץ הבינלאומי





תגובות