פנטזיה בעקבות החום.....



26/07/2007 12:28:00

ישנה פנטזיה אחת שאני נכנסת למפל, ונותנת לגוף שלי להתקרר.....

ואין סיכוי שאני אגיע פעם לשם........








ישנה פנטזיה שניה, שאני הולכת לאכול גלידה, למרות שזה לא עוזר לשמירת המשקל...

ואין סיכוי שאני אוכל, כי למי יש כוח, אחר כך, להוריד כל מה שהעליתי ???










ישנה דרך נוספת,  היא להכנס למקרר,, ולא לצאת משם....

שזה כמובן לא מציאותי, זאת רק פנטזיה....

כמו זאת, שמצאה דרך להפחית את גלי החום... בדרך מקורית....

שבקיץ סובלים מהם, יותר מעונה אחרת בשנה....








טוב, מספיק עם הפנטזיות,

כרגע, הדרך היחידה שמצאתי, היא להישאר בבית ולהתקרר עם המזגן.....

שזו גם פנטזיה לשמה, איך מתקררים, וחוסכים בחשמל.......


תגובות


  1. אנחנו עושות שיחות אירוטיות חמות ולוהטות עם תמונות שלנו, ומוכרות סרטונים פרטיים שלנו שצילמנו בבית, שלחו וואצפ לאחת מאיתנו לפרטים:

    050-7534732 בר

    055-2664759 דנה

    055-9310377 ספיר


    השבמחק
    תשובות
    1. מה קשור למה שכתבתי למה שאתם מציעים?
      אם תיכנסו להציע דברים מגונים אני אצטרך לתבוע אתכם

      מחק

הוסף רשומת תגובה

תמיד כאן לענות