אנרגיות שליליות





31/05/2007 12:47:00

החוש השישי היה תמיד חזק אצלי, אם אני נכנסת לחדר או לבית, או פוגשת אדם זר,

 מיד הרגשתי באנרגיות שליליות או באנרגיות חיוביות בקשר לבית או בקשר לאדם.....
  
כל החיים שלי, הרגשתי שתמיד אנשים שליליים רוצים את קירבתי

זה מתבטא בכך, שאנשים אלו, רצו להוציא את התסכולים שלהם

ולא מצאו על מי להוציא

הרבה פעמים בחיי, אנשים אלה מצאו בי, שק חבטות שלהם

לא באופן פיזי כמובן, אני לא ארשה לאף אחד להשפיל אותי עד כדי כך

בגלל שהייתי במרוץ החיים, לימודים, עבודה, נישואים, ילדים,

לא הבנתי למה , אנשים מסויימים נטפלים אלי, ומוציאים את כעסם עלי

למרות, שלא אני יזמתי את הכעס שלהם, באופן ישיר

לאט, לאט, עם השנים, הבנתי דבר אחד, והגעתי למסקנה

שאנשים מתוסכלים עם אנרגיות שליליות, מחפשים אנשים עם אנרגיות חיוביות

ושואבים מהם את האנרגיות,

זה קרה לי בבית-הספר,

זה קרה לי בעבודה

זה קרה לי בחוג המשפחה

זה קרה לי בחוג החברים



בבית-הספר -  בגלל שהייתי ילדה מופנמת וביישנית, ובנוסף לכך, הייתי ילדה שמנמנה, וכל הזמן מישהי תמיד נטפלה אלי, למרות שאני מצידי לא הכרתי אותה, ולא הצקתי לה..... לא הבנתי למה.....



בעבודה – גם לפני ואחרי הנישואין, תמיד אנשים רצו תמיד לשים לי רגל, ולהכשיל אותי בתפקיד שלי... לאחרונה, לפני שלוש שנים, כשעבדתי, (הנה בפעם הראשונה שאני מספרת זאת, וזה עדיין כואב עד מאוד)... צירפו אלי, בחורה שלא היה לה מושג ביבוא, התפקיד שמילאתי בעבודה.

היא לא ידעה גם אנגלית, שום דבר שיכול להעיד על כישוריה... אני מרוב טוב הלב שלי, לפעמים התכונה הזאת מכשילה אותי, כל פעם מחדש, כשאני רוצה לעזור לאנשים, והאנשים מנצלים זאת) .

טוב, השלמתי עם המצב, שהכניסו אשה שתהיה אחראית עלי, למרות שלא היה לה שום מושג, במה שאני עושה.... ברוב טיפשותי, עזרתי לה רבות, תרגמתי לה מכתבים ואי מילים מאנגלית לעברית, סיננתי לה את השיחות שלא רצתה לקבל, חיפיתי עליה, כשיצאה לסידורים אישיים....

למרות, שזה לא היה תפקידי, ולא הייתי חייבת לתת לה את השירות הזה, היא היתה חסרת אונים, כשלקחתי חופש, או שלא הגעתי בגלל מחלה .

הרגשתי, שהאשה  הזאת מרוקנת אותי אט אט, מהאנרגיות שלי, וכל פעם שהגעתי לעבודה, הרגשתי כל הזמן עייפה, וחסרת מוטיבציה.....  עד שהתחלתי לחלות פיזית.....

עדיין לא הרגשתי, שזה בגללה, אבל בתודעתי העמוקה, ידעתי שזה קשור אליה....

וכל הזמן הזכירו לי הנשמות הטובות בעבודה, שאני מבוזבזת במקום הזה, ושאני צריכה לחפש לי מקום, שמתאים לכישורים שלי, שזה עוד יותר דיכא אותי נפשית ופיזית.....

יום אחד, היא מגיעה , אה............ שכחתי להגיד, שתמיד הגיעה בצורה פרוקטיבית לעבודה, והבוס תמיד החמיא לה על ההופעה שלה, וכולם ליחששו שיש לה רומן עם הבוס, ואני כמובן, מרוב טיפשותי או תמימותי, חיפיתי עליה, ואמרתי לכולם, שזה שטויות........

אוקיי, היא מגיעה יום אחד לעבודה, ופתאום מוציאה את הזעם שלה עלי, בצורה מאוד מפחידה, כמו איזה  שד שנכנס בה באותו רגע.... כשכבר כלו כוחותי , לא יכולתי לסבול יותר את ההתנהגות שלה, לקחתי את התיק שלי, והלכתי הביתה.... למרות תחנוניה, שאחזור לעבודה,

 לא רציתי יותר להיות במקום שלא טוב לי..... ונטשתי שוב......



בחוג המשפחה – כל הזמן אני נמצאת  באמצע הויכוחים המשפחתיים האין סופיים במשפחה, כל האחיות שלי מטלפנות אלי, ומתלוננות, זאת אמרה ככה, וזאת אמרה ככה.... ואני מרגישה שאני כבר לא יכולה יותר, מבקשת מהם , להיות סבלנים יותר ולהיות סלחנים יותר, כי בלית ברירה, אנחנו משפחה, וזה מה שיש .

ושוב, זה קורה לי,  ברגע שאני מרגישה שאני נמצאת במקום לא טוב, אני מיד נוטשת את הזירה, כדי לאגור שוב אנרגיות , לפעם הבא, ולוויכוח הבא......



בחוג החברים – שזה הסיפור שלא מזמן קרה, שבוע שעבר, הרגשתי שבחוג החברות , זה היה מן קבוצת תמיכה כזאת,  חברה (אני בעצם לא אקרא לה חברה, היא בחרה בי, שאהיה משענת לקיטורים האין סופיים שלה) הרגשתי, שכל פעם שאני מביעה את דעתי או מתנגדת לדעתה, היא זועמת, ותוקפת אותי מילולית, וזה לא קרה רק פעם אחת, לאחר שראיתי שההתקפות האלו, לא נגמרות, אלא תופסות תאוצה יותר ויותר, החלטתי שאני יוצאת מהמעגל הזה, והודעתי לכולן שאני פורשת מחוג התמיכה , כי זה מביא אותי לחסימה אנרגטית, ורוצה לצאת מהחוג הזה, כדי לחדש את האנרגיות שלי, 



הגעתי למסקנה, ורק עכשיו בימים אלו, שאנשים עם אנרגיות שליליות, תמיד מחפשים אותי, בכל מקום, ומנסים לשאוב ממני את האנרגיות הטובות שיש לי, ומנצלים זאת, והתגובה שלי לנטוש את המקום או לעזוב למקום טוב יותר ......



זה לא שאני באה לומר שאני אדם טוב ומושלם, אני אדם עם פגמים כמו כל אדם אחר, רק למה כל הזמן אנשים עם אנרגיות שליליות  נטפלים אלי????? 













תגובות