לקראת חזרתה של בתי





22/08/2007 12:53:00

הנה, כבר שלושה ימים שאנחנו עמלים על החדר של הבת

שחוזרת הביתה, אחרי שנתיים שגרה בשכירות

בעודי כותבת מילים אלו, הצבע צובע לה את החדר, אחרי שסגרנו לה את הפינה בגבס

העלות לא היתה זולה, מכפי שחשבנו..



ביום שני, הגיעו הפועלים והרכיבו את הגבס, ואת המשקוף, והדלת

כל הבית היה תוהו ובוהו,

בעלי, אמר אם כבר משפצים, אז היתה חתיכה של קרמיקה באמבטיה

ששברנו, בגללל צנרת דולפת..

בעלי קנה קרמיקה, והאיש שהתקין את הגבס, וגם עשה קרמיקה,

יצא שוס!!!

צילצלנו, לילדה שתבוא ותראה את החדר, היא הגיעה

ראתה את הבלגן, אמרה שהיא עוד מעט חוזרת,

ביקשה מאבא שלה, כמה רופיות לדרך, כדי לבלות עם חברה..

חיכינו, עד הלילה, הילדונת לא הגיעה..... אפילו לא הודיעה או התנצלה.....



ביום שלישי, הפועל, הגיע כדי לעשות כמה פינישים לפני צביעת קיר הגבס





ביום רביעי, שזה היום... הוא התחיל לצבוע....

רק, אני חושבת מה שמחכה לי, אחרי שהוא יסיים

צריך לשנס ידיים, כדי לנקות,  את כל הלכלוך....

לא נראה, שאני אצא עם חברה, לקניון, כמו שאנחנו רגילות כל שבוע לצאת להתאוורר





לקראת חזרתה של בתי, הביתה , לא חושבת שמשהו ישתנה בה....

שתעזור.....



היא התנתה, כמה תנאים, לחזרתה הביתה



א.    כשיש לי מצב רוח רע, אל תציקו לי, עד יעבור זעם

ב.    אני אעזור לנקות את הבית....





צחקתי בתוך תוכי, ואמרתי לעצמי, הגיע המשיח, סוף סוף ?????

בתי מעולם, לא עזרה בעבודות הבית

ולא הרימה , אפילו כפית, או צלחת מהשולחן....

אז, עכשיו, מה קרה ???

יכול להיות שהמצפון מציק ?..

או שזה רק בשביל, שלא נעשה בעיות, עד שתתמקם, ואז תשכח את התנאי הזה...

נחיה ונראה...........חחחחחחחח










תגובות