המרוץ היומי שלי..... בין הכביסות........





29/10/2007 17:46:00

היום היה לי יום מטורף, אני בשעה זו כותבת בפוסט

ומרגישה עייפות ותשישות...

הבת שלי, אתמול, ביקשה ממני להעיר אותה...

בבוקר, קמתי , הערתי אותה, כדי שתספיק ללימודים

היא צריכה לנסוע עם האוטו עד תחנת הרכבת, להחנות את האוטו שם,

ואז, נוסעת ברכבת עד תל-אביב, חוזרת ברכבת, לוקחת את האוטו מהחנייה

וחוזרת הביתה...

בעצם, אני רציתי לקום מוקדם איתה...

כדי להכין לה סנדוויץ, עוגיות ביתיות, מים קרים , וקפה לדרך..

אני לא יודעת מה עשתה, כשהיתה גרה לבד,

אני חושבת, שהיא הלכה בלי לאכול, ואז ביזבזה את הכסף בקניית אוכל בדרך....

בדרך זו, אני שקטה, שהיא בבית, ושאני דואגת לה....

שרק תלמד בשקט, ולא יהיו לה דאגות אחרות, כמו, שכירות... וכדו'...

לאחר, שיצאה לדרך...

התעמלתי כהרגלי, בבוקר... בלי זה אני לא מתחילה את היום...

לאחר-מכן, שמתי בינתיים, כביסות.... עד שאחזור מהעיר...

בעיר, קניתי, מגפיים יפים , לאירוע... שיהיה מחר.... נוסעים לירושלים..

לא  אוהבת, לעשות הכל ברגע האחרון... יכולתי לעשות זאת, מחר....

קניתי, גם דברים אישיים לעצמי.. שחסרים,, לכל אשה, קרמים... (למשל)..

מהר, הגעתי הביתה , כדי לבשל מרק....

ביתי היקרה, ביקשה, שאעשה לה מרק טעים, כי היא חולה על מרקים ... כנ"ל....

בעודי, מבשלת את המרק, עד שיהיה מוכן...

אני מתקשרת לחברה.... שלא אוכל להיפגש איתה היום,

למפגש השבועי, הקבוע שלנו, מדברות על דה ועל הה... על כוס קפה... בקניון..

היא הבהירה, לי, שהיא לא מוותרת על המפגש השבועי, ושהשבוע, היא רוצה להיפגש

לא שבוע הבא... נשמה.... חולה עליה.....

טוב, סיכמנו... ששבוע זה, ניפגש..... לא היתה לי ברירה...

בין הסיר, לשיחה עם החברה...

הילדה, שלי, (כבר לא ילדה, אבל בשבילי היא עדיין ) נכנסת בדלת...

ומריחה את הריח של המרק....

רק לראות את הפנים המאושרות שלה, שהנה יש אוכל מוכן, והחדר שלה נקי ומסודר...

עושה אותי מאושרת...

הגשתי לה , צלחת מרק.. בינתיים שאנחנו רואות טלוויזיה

הילדונת שלי, נרדמה , תוך כדי, צפייה ......

רמזתי לה, ללכת לישון,,, מסכנה אתמול נשארה עד מאוחר לעשות שיעורים....

ואני, עדיין לא סיימתי את המרוץ היומי שלי... בין לבין , כתיבת שורות אלה...

תליתי עוד כביסות.....

והכנסתי עוד כביסה,,, למכונת הכביסה......





                                                         





תגובות