הקיץ כבר כאן!!!!! יתרונות הקיץ


21/06/2007 08:24:00

כן, הקיץ רשמית הגיע היום......

וחם, חם בחוץ...............!!!!



אז אני מוצאת את עצמי מקטרת כמו כל הישראלים

למרות, שכל הזמן אני אומרת שלא

כי לא נולדתי בארץ...



אז מה אני אוהבת  ולא אוהבת בקיץ????



נתחיל בבשורות הרעות, כמו שרבים אומרים......



* בקיץ, אני מרגישה כמו סמרטוט, לא יכולה לתפקד, כל הזמן עייפה בגלל החום, לעומת החורץ

שאני חיונית ומלאת מרץ.

* הזיעה והלחות, כל הזמן אני מוצאת את עצמי רצה למקלחת, כי אני מרגישה דביקות בכל הגוף.

אני מתנפחת מאוד בקיץ, כנראה שיש לי אלרגיה כלשהיא, כי שמתי לב, שבחורף אני מתכווצת ובקיץ אני מתנפחת... חשבתי שבחורף אני מרזה, ובקיץ אני משמינה, אבל זה רק תיאורטית, כי בסופו של דבר הגעתי למסקנה, שכנראה אני אלרגית לחום, וזה משפיע עלי לא טוב...

* המזגן, שאני לא יכולה לסבול, ונמנעת מלהפעיל אותו, רק שזה ממש הכרחי, כי אני מעדיפה אוויר יותר טבעי, שיקרר אותי, מאשר מלאכותי...

* היתושים, שאני לא יודעת למה, אבל הם נדבקים אלי דווקא, ולא לשאר בעלי הבית,

בעלי אומר, בגלל שאני מסריחה , הם נדבקים אלי, וצוחק בהנאה............

* השיער הופך לדביק, ונדבק לקרקפת כמו פלטה, בגלל זה כשנוסעים לאילת, השיער מסתדר, כי אין שם לחות......

* צריך להוריד במשקל, כי את צריכה להראות טוב בבגד ים, למרות שאת לא מיס ישראל......



הבשורות הטובות....



* הימים ארוכים יותר, אפשר לצאת ולבלות ולנצל את היום הארוך כמה שאפשר.

* זה הזמן, לתכנן חופש ארוך לחו"ל, או בארץ, כי כנראה הקיץ מאותת לנו, להאט  את הקצב, ולקחת חופשה, כדי לחדש אנרגיות...

* לקטר כשיוצאים לחו"ל,  שבארץ אין מספיק מים, ושרק לנו יש בעיות, ולאחרים אין,  ולהתגעגע לחזור כמה שמהר...

* לא צריך לדאוג, אם ירד גשם או לא... פשוט, קובעים עם חברים ויוצאים.....

* ללכת לים או לבריכה , להמציא סיבה, להוציא אנרגיות, כדי להשיל מעלינו את הקלוריות של הגלידות והפירות עתירי הקלוריות.....

* הכביסות מתייבשות מהר יותר, לא צריך לדאוג שהגשם ירטיב לנו אותם....

וגם, אין ערמות ענקיות בסלי הכביסה, כי הבגדים קלים יותר, ולא עבים כמו בחורף..



טוב, אני חושבת שאמרתי הכל על הקיץ...

אז שיהיה לכם אחלה קיץ, וסוף שבוע כתום.............












תגובות