תוצאות הבדיקה



19/08/2007 09:34:00
טוב, הגיעו תוצאות הבדיקה

אם יש לי שעלת או לאו

לא הבנתי את פירוש התוצאות, שהיה כתוב

הבדיקה חיובית מצד אחד, ושלילית מצד שני...

החלטתי להתקשר לרופא....

הוא אומר לי, שפעם הבדיקה הראתה סימנים שהיתה לי פעם שעלת

אז שאלתי את הרופא, אז מה עכשיו ??.

מה הבדיקה מראה???

הוא אמר לי, שעכשיו, הבדיקה מראה שאין לך שעלת...

טוב, אמרתי לעצמי, אבן נגולה מעל ליבי, אני שקטה עכשיו...

ואז, התחלתי להריץ את הזכרון במוחי

ולבדוק , מתי בפעם האחרונה השתעלתי, שהיתה לי פעם שעלת ??.

לא מצליחה להיזכר....

הבדיקה הזו בעצם משונה בעיני

אולי, כדאי , שאי אלך להיוועץ ברופא אחר, כדי להגיד לי, מה פירוש הבדיקה המוזרה הזו???

כי, הרופא אמר, שברגע שתשתעלי שוב, תחזרי אלי,

אני לא משתעלת עכשיו, אבל, יש לי עדיין כאבי גרון.....






עוד מעט, אני הולכת לבדיקת ממוגרפיה, תחזיקו לי אצבעות.......


תגובות