לפני ואחרי החג





24/05/2007 12:39:00

היום זה אסרו חג, מה פירוש בשבילי??? עוד יום חופש לבן שלי, שמתנהג כמו החתול שלנו,

ער בלילה וישן בבוקר, בעודי כותבת את המילים האלה, הוא עדיין חורפ........

בערב חג, התקשרתי לחברה, שתגיע לעשות חג ביחד עם משפחתי

היא הסכימה בשמחה, כי היא באה מחבר העמים, שם לא יודעים מה זה חגים ויהדות

אני לא אוהבת להגיד באה מרוסיה, כי זה קצת מעליב , לאנשים שמגיעים משם, ויצא להם שם לא טוב בארץ.

סידרתי את השולחן, בירוק ולבן, יצא מהמם!!!!

החברה שלי, חשבה שחג שבועות , הוא חג סתמי , שלא מסבים בשולחן,

חשבה שאני מזמינה אותה לקפה ועוגה,

רק נכנסה, והתפעלה למה השולחן ערוך, ואמרה , אם הייתי יודעת שתטרחי כל כך הרבה בשבילי

לא הייתי מגיעה, אמרתי לה, שזה חג, ואי אפשר לעשות הכל חפיף....

לצערי, אני אומרת לעצמי, כל המאכלים המשמינים האלה, וחושבת כמה קלוריות אני עכשיו

אכניס לפה שלי......

נגמרה השמחה... בערב,,,,, היה נהדר,,,, כולם נהנו.....

למחרת, החלטנו, בעלי ואני, שלא יוצאים לשום מקום, נשארים בבית.

כל מה שהוא עשה, רק אכל וישן ותו לא......

זה לא כל כך משפיע עליו, הקלוריות העתירות חלב וגבינה

כי מאז שהתחתנו, הוא נשאר באותו משקל, מה שמרגיז אותי עוד יותר

לא כמוני, שירדתי ועליתי, ירדתי ועליתי, כל חיי, ומחשבת כל ביס שנכנס לפי

אני מסתכלת עליו בשנאה, כמו אשה שמנה שמסתכלת על דוגמנית שדופה ורזה.

בעלי, מסתכל על אנשים שיש להם בעיות במשקל, כאנשים שנחתו מהירח

לא מבין, מה זה לשמור על משקל, או להפחית במשקל

אצלו, תוכנית הריאליתי, "לרדת בגדול" היא כמו סרט בשבילו שהוא אוהב

ב- HOT ACTION או סרט בדיוני כמו "מסע בזמן" או "עבמ"ים שנתחתו לא מזמן על כדור הארץ

בזמן שאני רואה את התוכנית ומזדהה עם האנשים, שנלחמים להוריד במשקל

בעלי, מתפעל כל הזמן, איך אנשים הגיעו לממדים האדירים האלה???

ולא מבין על מה קמה המהומה , סך הכל עוד תוכנית משעשעת

טוב, מסכן, אני לא מאשימה אותו, הוא לא היה ולא יהיה בסרט הזה, אף פעם...

בסוף היום, בעלי הולך לחבר, בטענה שישן יותר מדי

וצריך להוציא אנרגיה, כי בלילה הוא לא יישן

כשחזר, הביא איתו, שקית ממתקים, ומציע לי לאכול, שזה היה אמצע הלילה!!!

לא ידעתי אם לצחוק או לבכות

הרי, ככלות הכל, אמרתי לכם,

בעלי היקר, יש לו דאגות אחרות בראש, ולא, לא, הדאגה הבינלאומית

של לרדת במשקל.............

טוב, אני אומרת, טוב שנגמר החג הזה

בעצם נגמרו החגים לשנה הזאת,

כי הקיץ בפתח,

ושוב צריך לשמור על הגזרה, כי איך הבגד ים ישב עלי טוב??????

תגובות