שיעול טורדני





07/08/2007 14:12:00

זה שבועיים, שאני משתעלת והגרון כואב 

טוב, חשבתי, שזה עוד התקררות רגילה

אני אקח סירופ, וכדורי מציצה וזה יעבור לי

אבל, ככל שהזמן עובר, השיעול מתגבר עוד ועוד ולא נגמר

בלילה, אני כמעט נחנקת, וקמה לשתות מים, כדי להרגיע את השיעול

בסוף, נכנעתי, להפצרות של בעלי והלכתי לרופא....

כהגעתי למרפאה, כל אחד ניסה לתת לי עצות, איך מפסיקים את השיעול...

כל אחד נהיה לי רופא, לא היתה לי סבלנות להקשיב.... ורק חיכיתי מתי יהיה התור שלי....

לפי הניג'וסים של האנשים, לא נראה לי שחצי מהם חולים.... אם הם באים לנדנד לחולים אחרים....

סוף, סוף, הגיע תורי......

הרופא בודק לי את הריאות, ואומר, שהכל נקי... אין לי דלקת ריאות

ושואל אותי, אם אני רוצה סירופ...

אמרתי לו, מה סירופ !!!! עוד פעם ???

אני אקבל הרעלה , רק מהסירופים ששתיתי

אז הוא נתן לי כדורים, לשתות... הוא אמר שזה כדורים מאוד חזקים... ולקחת אחד לפני השינה

מה זה חזקים, ברגע שאני לוקחת את הכדור, אני מרגישה כמו מסוממת, והולכת ישר לישון...

לא ישנתי,טוב,  כבר, הרבה זמן, כמו שאני ישנה עכשיו......

ובנוסף, נתן לי בדיקת דם, לראות אם אין לי את מחלת השעלת..

הלכתי לעשות את הבדיקה, אתמול.....

מקווה, שזו לא המחלה, כי אומרים שזה מדבק

מחר, אני אדע את תוצאות הבדיקה....

תחזיקו לי אצבעות........



 התמונה הזאת, הזכירה לי את אבא שלי ז"ל , כשהיה לו שיעול, או התקרר , הוא היה משתמש בכוסות רוח, מחמם אותם, ושם אותם על הגב.... ותאמינו לי זה היה עוזר...

מענין , לא זוכרת איפוא כוסות הרוח האלה,,,, הלכו לאיבוד כנראה, שההורים שלי הגיעו ארצה....





תגובות