חתונה מהסרטים.......





05/09/2007 08:38:00

אתמול, הייתי בחתונה, של הבת של חברה....

בדרך, לחתונה, בעלי סיפר לי, על חתונה אחרת שהתרחשה במקום אחר..

חבר שלו, סיפר, שהיה בחתונה.... מוזרה .....

כשהגיע לחתונה, אחרי שעברו כשעתיים, החתן ביקש מהאורחים, להתחיל במנה ראשונה

עד שהרב יגיע, כי הוא מתעכב

האורחים, ראו בבקשה זו, בקשה מוזרה,

אבל, התחילו, בכל זאת לאכול את המנה הראשונה.... וציפו בכיליון עיניים לרב,

שיגיע ויקדש את הזוג,,,

עברה, עוד חצי שעה, ושוב דבר , לא נצפה באופק.....

ואז, קם החתן, והריץ סרט על המסך הגדול, שבאולם....

בסרט מראים, שבת זוגתו, שתהייה אשתו לעתיד,

שוכבת עם תנוחות נועזות, עם החבר הכי טוב שלו.....

כולם היו המומים מהסרט, והכלה עוד יותר....

היא לקחה את הרגליים, וברחה כל עוד נפשה בה.....

החתן , בכל זאת קיים את החתונה , מתוך נקמה,

למרות, שהוא ידע, שאשתו לעתיד, בוגדת בו....

שבוע, לפני החתונה, הוא חשד בחברתו..

לכן, השכיר חוקר פרטי, לעקוב אחריה....

ואכן, חשדותיו, התאמתו......

החוקר, צילם את כל הפרטים העסיסיים, של אותו ערב.....

החתן המיועד, נתן לכלתו המיועדת להאמין, שהערב יתנהל בלא תקלות

והיא תתחתן עם "בחיר לבה" למרות הכל.....

אירוע שהיה צריך להיות משמח, הפך להיות אירוע מהסרטים.....

בדרך, כשבעלי סיפר לי, את הסיפור, והייתי מזועזעת, ועם זאת משועשעת

טעינו, באולם....

כי שכחנו, לקחת איתנו את ההזמנה,, נכנסנו לאולם הלא נכון...

הסתכלנו, מסביב, ולא ראינו את שמות המיועדים....

בעלי התקשר לבן שלי, וביקש ממנו שיבדוק מה כתוב  בהזמנה,

מזל שהאולם, היה חמש דקות , אחרי האולם, שאליו נכנסנו בטעות.....

כל פעם קורים לנו דברים משעשעים בדרך...... אמר בעלי,,

ואני אמרתי לו, קצת חוויות לא יזיקו לנו, בחיים השגרתיים......

טוב, הגענו לחתונה, אבל זה לא מה שחשבתם.....

לא חתונה מהסרטים, אלא חתונה רגילה לכל דבר...........









תגובות