חוזרת הביתה





03/07/2007 13:08:00

טוב, כפי שכתבתי בפוסט קודם  

שאלתי את הבת שלי אם היא רוצה לחזור הביתה

 כדי לעזור לה  בלחץ שהיא נתונה בו

עבודה וגם לימודים

היא אמרה, שהיא תחשוב על זה

וכעט, היא נתנה לי תשובה

היא חוזרת הביתה



שמחתי לשמוע שהיא תהיה עסוקה רק בלימודים

ולא תצטרך לדאוג לשכר דירה והוצאות אחרות שכרוכות במימון הלימודים



טוב, הדאגה הזו, נפתרה

עכשיו, יש דאגה אחרת

מכיוון, שעזבה את הבית לפני שנתיים

החדר שלה כעט תפוס

אחיה הגדול, עבר לגור בחדר



התחלנו לתכנן , בעלי ואני

אפוא כעט היא תגור

האם להוציא את הבן מהחדר

או לסגור את חצי החדר , שנמצא  ליד הסלון ללא שימוש

והאם לסגור את חצי החדר בגבס או בדלתות הזזה

כי דלתות הזזה יכולים להוות פתרון , לא לבנות משקוף



חשבנו וחשבנו

ואמרנו לבסוף, שביום שישי, ליד שולחן שבת,  נשאל את כל המשפחה

מי יוותר על החדר, ומי יישאר בחדרו



ביום שישי, ביתי מגיעה הביתה

דיברנו איתה על הפתרון

ואמרה לנו בקול המתוק שלה

"אמא, אבא, אני לא רוצה שאף אחד יוותר על החדר בשבילי

אני אקח את חצי החדר שבפינת הסלון

לא צריך לדאוג, רק אני רוצה שתבנו לי גבס

כדי שאני לא אתעורר לכל רעש קטן"

אמרנו לעצמנו, איזה מתוקה

היא פתרה לנו את הבעיה

הייתה הקלה מסוימת, כי דאגנו שיהיה וויכוח קולני

בין הילדים,

אחרי שהבנים, התרגלו לפרטיות שלהם



הסכמנו כולנו לעצה,

ובעלי הוסיף הערה, לעצה של הבת,

"טוב, גבס ממלא יותר זול מדלתות הזזה

שתכננו מלכתחילה....."



וכך הבעיה נפתרה

ושמחנו , שהיא חוזרת הביתה.....






תגובות