תעודת הזהות






09/10/2007 12:22:00

הנה, הנה, בן הזקונים שלי

עשה תעודת זהות, בגיל 16

באותו רגע שהוא הראה לי את התעודה...

הרגשתי מין מועקה בלב...

הנה, בן הזקונים שלי, כבר בוגר

וכבר לא התינוק הקטן שלי...

נתן לי סימן, שזהו, זאת הדרך שלו... להתבגר

כן, הוא האחרון שעוד לומד, במערכת החינוך....

לא רוצה להזכיר, שאני מזה ששה, בעקבות מה שהולך בימים האחרונים..

הוא, האחרון, שילך לצבא... ויצא לדרכו, כגבר....

ואולי, לא בטוח, בימים אלו, שהילדים עוזבים את הבית, מוקדם...

אולי, הוא יהיה הראשון, שיעזוב את הבית

אולי, הוא יהיה האחרון, לעוף מהקן.....

כן, מרגישה, שהזמן עושה את שלו

ואותות, של .... כבר לא צעירה...

הילדים שלך, כבר לא בבית-ספר, עוד מעט....

כבר לא בענינים, מה שקורה .... מסביב...

כי, בעצם הילדים, הם שמקשרים אותנו לעולם, הצעירים...

וכשהילדים, לא לומדים יותר....

אין אנו כבר שם... אלא , בעולם המבוגרים יותר....










תגובות