החברה הגרמנייה



29/11/2007 13:38:00
לאחר, שהתאוששתי, מהתוהו ובוהו, של הבלגן, ביום ראשון,

ביום שני, התקשרו אלי, להגיע לשיננית, (בעצם שכחתי מזה לגמרי),..

בערב, לאחר, שסיימתי את הטיפול, הגעתי הביתה, ומהרחוב

אני רואה, את החברה, הגרמנייה, (היא בעצם, לא יהודיה, ) של הבת שלי, נופפתי לה לשלום,

נכנסתי לחדר של הבת שלי, ומשם למרפסת שמש, ורציתי לשאול לשלומה,

היא התחילה להזיל דמעות של תנין,

לא היה נעים לי, ויצאתי , כלעומת שבאתי...

אמרתי, לבת שלי, את יודעת שהחברה שלך , בוכה ??

היא אמרה, שהיא יודעת, והסיבה, שהיא נפרדה מהחבר הישראלי שלה,

וביקשה, שנארח אותה, לכמה ימים, עד שימצאו לה מקום, לעשות את הסטג' שלה

היא לומדת, מלונאות, ובאה לארץ לעשות את הסטג'..

אמרתי, לא בעיה, היא יכולה להישאר..

הרי, איך אני יכולה, להגיד לה, שלא תישאר ??.

כמו שהבת, שלי, תהיה בצרה, בארץ זרה,

הייתי, רוצה, שחברה, תושיט לה יד, כמו עכשיו...

הרגשתי, רגשי אמהות, וחמלה, לחברה שלה,

שאין, לה אף אחד בארץ, ושהיא סומכת על החברה הכי טובה שלה,

שהיא תעזור לה בעת צרה....

כבר כמה ימים, שהיא כאן, והמסכנה, לא מפסיקה לשלשל

היא הסבירה לי, באנגלית, שזה בגלל הלחץ הנפשי

שהיא נמצאת בו עכשיו...

אני מבינה אותה, המסכנה....

הצעתי לה, לשתות קוקה קולה, זה עוזר לשלשולים,,,

עכשיו, היא הלכה לדבר עם החבר... ולבדוק מה קורה...

ההמשך, יבוא...

  
דרך אגב, אני עדיין, עושה כביסות, מאז שחזרתי

מהחופשה...








תגובות