"פסיכולוגיה בגרוש"






26/08/2007 12:33:00

לכבוד
   
, שכבר קיים שש שנים,

יש לי צורך להסביר , למה אנשים אוהבים לכתוב...



יומן וירטואלי



ולמה דווקא לכתוב, בבלוג וירטואלי, ולא ביומן רגיל

אולי, יומן רגיל, אבד עליו הקלח

לכן, עוברים ליומן וירטואלי,

ואולי, כדי לשמור סודות, מפני אנשים אחרים, שלא יקראו את מה שכתוב(במיוחד מהמשפחה) 

כי בעצם, אף אחד לא יודע, מי עומד מאחורי הבלוג.....

בגלל שמשתמשים, בשמות בדויים, וגם משתמשים בסיסמא,...............

  

למה אנשים כותבים בבלוג ????



כשאני חושבת, על הסיבות - למה בעצם אנשים כן כותבים בבלוג, או פורקים עול בכתיבה

יש אנשים, שרוצים להוציא את זעמם בכתיבה

יש אנשים ,שרוצים לכתוב על אנשים שמשבשים את חייהם,

ודרך, הכתיבה, רוצים להשכיח אותם מליבם..

יש אנשים, שחשוב להם התגובות של אנשים אחרים

אולי, כך ימצאו עצות מועילות, וימצאו אולי נחמה שלא רק אצלם זה קורה, זה קורה גם אצל אחרים

הבלוג, הוא בעצם מין תחליף לפסיכולוג,

אני קוראת לזה "פסיכולוגיה בגרוש" כי בעצם במקום ללכת לפסיכולוג ולשלם כסף, כאן בבלוג זה לא עולה אגורה.....

כותבים מה שכואב, ואנשים מביעים את דעתם על מה שכותבים

יש אנשים שמגיבים סתם, ויש אנשים שבאמת רוצים לעזור לכותב

אולי, לפתור לו את הבעיה, ואולי, להציע הצעות מועילות ואולי לא......





משמעות הבלוג בשבילי



, בעצם בשבילי, לכתוב בבלוג,  הוא צורך להתבטא,,

לפני שהיה לי בלוג, הייתי כותבת במחברות, ביומנים, ואיפוא לא....

כשהיה מציק לי משהו, היומן היה בעצם בשבילי, "שק איגרוף"

במקום לכעוס מיד על אדם מסוים, הייתי מפנה את זעמי בכתיבה

כך , זה משחרר אותי, לפני שאני פונה פנים מול פנים , לאדם שאני עתידה להתעמת איתו

תאמינו לי, זה עוזר מאד....



אודות ישראבלוג



בעצם, אני שמחה שיש דבר כזה בלוג....

ואני שמחה שאני נמצאת בין הכותבים......

כי זה נותן לי הזדמנות, להכיר אנשים אחרים, עם אופי אחר ועם מטען חיים אחר....

מזל טוב, לישראבלוג...............

אומנם הוא קיים שש שנים, אבל אני כאן, רק ארבעה חודשים......

רעיון גאוני, לפתוח אתר בלוג.......

ישר כוח............









תגובות