אני בשוק ! אני בהלם ! אני ה-מו-מה !!!





11/10/2007 07:29:00

אתמול פגשתי חברה לעבודה, אחרי שלא ראיתי אותה במשך שלוש שנים

שזה הזמן, בו אני הפסקתי לעבוד...

התרגשתי לראות אותה...

ושאלה אותי, תגידי את לא יודעת למה זאת, שעבדה איתך

והיתה אחרית עלייך, עזבה ???

אמרתי, לה שאין שום שמץ של מושג,,,

אומנם, פגשתי עוד חברות מהעבודה, במשך הזמן הזה...

אבל, אף אחת, לא סיפרה לי, משהו מיוחד... שיכול לקרות בעבודה...

היא סיפרה, שהאשה שבגללה עזבתי את העבודה...

בעצם, שכבה עם הבוס,

כולם ידעו בעבודה,

בגלל, שזה היה עסק משפחתי, כל הילדים של הבוס עבדו איתו....

יש לו ארבעה ילדים....

העובדים , רמזו, לילדים שלו, שהוא מנהל רומן, עם האשה הזאת....

ולא האמינו , לאף אחד, כי חשבו שזה סתם שמועה, בגלל קנאה בעבודה..

כי, למרות, שלא היה לה שום השכלה, הבוס קידם אותה במהירות, בעבודה

והפכה, להיות אחראית עלי, למרות, שלא הבינה מאומה בעניני יבוא

ולא ידעה אף מילה, באנגלית... סיפרתי בפוסט הקודם,

שאני תרגמתי למענה, את כל האי מילים שהגיעו מחו"ל....

בעצם, בגלל התפקיד שלי, הייתי קרובה מאוד אליה ואל הבוס

הייתי, כפופה ישירות, לבוס בעצמו....

וכולם, הניחו, שאני יודעת, מה הולך ביניהם...

כל הזמן, בעבודה, העובדים, רמזו לי, אם אני יודעת , אם משהו הולך ביניהם

ואני, לתומי, ובגלל טוב ליבי, שזה לא תמיד, תכונה טובה,

בגלל, זה, תמיד, אנשים דורכים עלי....

ביטלתי, את כל החששות, ואמרתי להם , שהם מדברים שטויות במיץ עגבניות...

אבל, בסוף , השמועות, התבררו, כאמיתיות....

הייתי, בשוק מהשמועה...!!!!!

סיפרתי, זאת לבעלי, הוא אמר לי, שהוא לא מתפלא...

כי, בזמנו, שעבדתי, הוא אמר לי, שראה אותה, נכנסת למקום מפוקפק

בגלל, שהוא זיהה, את הרכב של העבודה, בו היא נהגה...

היא קיבלה, רכב, פלאפון, ומה לא......כל התנאים שעובד מהשורה לא מקבל....

לא האמנתי לו, אז, והיום התברר, שהכל היה אמת לאמיתה...

בקיצור, הילדים של הבוס, עשו עליהם מעקב...

והתברר, שהם נתפסו על חם....

מיד, הילדים של הבוס, ביקשו שתעזוב, ולא תראה יותר את פניה בעבודה

עזבה בידיים ריקות, , וגם לא קיבלה פיצויים....

אני, אומרת, שהגלגל מסתובב...

סבלתי מאוד, בגללה, בעבודה... ופרנסתי נפגעה מכך...

עכשיו, היא קיבלה מה שמגיע לה.... יש אלוקים בשמיים.....

כל, מי, שפוגע, באחר... בסופו של דבר,,, הוא נפגע בעצמו....

הבן, שלי אמר לי, אמא זה כמו טלנובלה...

אמרתי, לו, הטלנובלות, נלקחות מהחיים, ולא להיפך.....

אני עדיין, בשוק מהסיפור, לא יכולה להירגע !!!!






תגובות