נסיעה לספרד




12/05/2008 16:41:00
קניות לקראת הנסיעה....
טוב, אני לא יכולה להתאפק,,,,

יום ראשון, הבא...

אני, טסה לספרד....

היום, יצאתי לקצת קניות, לקראת הנסיעה...

נכנסתי, לקנות בגד ים...

לא סובלת, את המוכרות, שמיד עטים עלייך, מה אפשר לעזור לך ???

רגע, עוד לא שמתי רגל אחת, בתוך החנות...

אמרתי, לה, רגע, תני לי קודם לראות, מה יש לכם בחנות....

יצאתי, מבועסת.... כי הורידה לי את כל החשק....

טוב, החלטתי, ללכת לקניון,,

שם, באמת, מצאתי מה שרציתי בחנות אחת...

בגד ים, שני חלקים,, לא סובלת חלק אחד,, מרגישה כאילו אני לובשת שק...

וחונק אותי..

כשהייתי יותר מלאה, כל הזמן שאלו אותי, את צריכה בגד ים שלם ???

הייתי אומרת להם,, אתם כבר קובעים לי, מה אני צריכה ???

לא, רוצה, שני חלקים..... ככה טוב לי... לא מענין אותי איך אני נראית...

העיקר, שארגיש טוב בתוך עצמי.. ולא ,, אני לא דוגמנית צמרת...

אולי, דוגמנית, צנרת..... זהו... הולכת להשתזף....ותו לא....

טוב, והוספתי גם, כמה חזיות, תחתונים, וגם כותנת לילה, אוורירית..

יצאתי, מבסוטית...

אבל, קלה יותר בכיסים.....



הנה, שיר שמתאים,,, לפוסט....











13/05/2008 14:12:00
חלום עצוב...
כבר מזמן לא חלמתי על אבא שלי ז"ל....

אפשר, לומר, כבר איזה שנתיים,,,,,

אתמול, חלמתי אותו, שהוא משוטט בצפת...

שם, יש לי אחות שגרה בעיר הזו...

משוטט, ולא מוצא מנוח...

אני ברקע, בחלום מנסה לעזור לו,, למצוא את הדרך..

ומבקשת עזרה, מאחותי, שמסרבת לעזור לי...

וגם מאחרים...

וכל, החלום אני בוכה... למה אף אחד, לא רוצה לעזור לי...

למצוא את הדרך ,, שאבא ז"ל מחפש...

קמתי, בבוקר, וסיפרתי את החלום לבעלי,,

ודמעות זולגות מעיניי...

הלכתי, למכולת, לקנות נרות נשמה...

פתאום, אני מקבלת טלפון, מבעלי, בעבודה...

הוא, אומר, שבעצם, היום, זה יום האזכרה, של אבא שלו....

איזה, צירוף מקרים...

יהיה, זכרם ברוך....










14/05/2008 14:15:00
רצה,, אצה...
מתרוצצת כבר כמה ימים , להספיק לקנות כמה דברים לנסיעה...

מרגישה עייפה.. אולי הגיל, אולי החום....

חום, זה לא בשבילי, הוא הופך אותי לסמרטוט...

קניתי חזיות, עם ברזלים..

אמרתי, לעצמי, אני אנסה ,,,

ניסיתי, אחת, הרגשתי, כאבים נוראיים... מהברזל...

ממש לא נוח...

לא יודעת איך הבת שלי, ועוד אחרות , לובשות חזיות נתמכות עם ברזל....

בקצור,, החלפתי את החזיות בחזיה בלי ברזל , ובלי ריפוד...

למה, אני זקוקה, לחזה מתרומם,, ???

כמו, שבעלי אומר,,, בומבילות... כמו שיש למיה בוסקילה...

לא רוצה בומבילות,, רוצה חזה רגיל..

עכשיו, שניסיתי את החדשות, הוקל לי....

מרגישה ללכת עם, ולהרגיש בלי....

מקווה, שתמו הסידורים,, להשבוע...

אם אני אזכר במשהו , אחר...




15/05/2008 15:50:00
שלום, אני נוסעת...
אני נפרדת מכם, כבר עכשיו,,,

למרות, שרק ביום ראשון, אעלה על המטוס...

לא, נראה לי, שיהיה לי זמן, להיפרד, בימים הקרובים..

אהיה עסוקה, בכדי להיכנס לבלוג...

נתראה, ביום ראשון,,, הבא....

להתראות, בלוגרים יקרים..




25/05/2008 14:58:00
שלום, חזרתי...
הנה, נחתתי בארץ....

אוף, כמה שאני עייפה....

רק, הגעתי, ... ערמות של כביסה חיכו לי....

כמו, תמיד... כשחוזרים מטיול....

טוב, ביום הראשון, טסנו, לספרד...

לקח, ארבע וחצי שעות,,, וכבר התייאשתי באמצע הדרך,,,

לא לקחתי ספר, אבל, קניתי משהו לקרוא...

אבל, הזמן לא עבר לי...

שאלתי את עצמי , איך אנישם טסים לפעמים 12 שעות רצופות ???

הגענו לשדה תעופה,, חיכו לנו אוטובוסים שלקחו אותנו לבית המלון...

אמרו, לנו, שיקחו אותנו למזרקה המזמרת, בברצלונה.. בלילה,,,

כי רק בשעות הלילה היא פועלת,

ורק בימים, חמישי עד ראשון....

בעלי, הבין, שזה בשעה שמונה,,,

בחמישה, לשמונה, ירדנו , לתפוס מקום באוטובוס..

התברר, שהוא כבר נסע...

התאכזבנו, עד מאוד,,, כי רציתי לצלם תמונות בלילה...

יצאנו לעיירת הנופש, שבה התאכסננו,

ועשינו סיבוב , בתוכה,, זה היה יום ראשון...

היו דוכנים בכל מקום, וכל מקומי מכר את מרכולתו...

זה, היה כמו בימי הביניים, כמו שהזמן עצר מלכת....

מחר, אני אעדכן אתכם, בהמשך הטיול,,,

של יום השני...

צילמנו הרבה תמונות,, מדהימות...

עיר מדהימה....

magnifico ' כמו שאמרה המדריכה...>

היתה לנו, מדריכה מדהימה,,, ההסברים שלה,, היו עיניניים ומעניינים....

תגובות