המעבר...





30/09/2007 14:44:00

סוף סוף, ביתי סיימה לרוקן את הדירה השכורה

שבה, היו שותפות, היא וחברתה

גם, חברתה החליטה לחזור להוריה...

למרות, שהיא מתלוננת, שחונקים אותה, בגלל שהיא בת יחידה..



אני לא יודעת, איך כל כך הרבה דברים, נצברו במשך שנתיים

שביתי , הייתה מחוץ לבית, בדירה שכורה

כל כך הרבה דברים, שלא פירקנו, רק שמנו בבוידם..

למרות, שמיינו, וזרקנו, עדיין, יש דברים שצריך למצוא להם מקום

מזל, שניצלתי, את כוך הפרוזדור , והפכתי אותו לארון

עם דלתות הזזה....



שם, שמתי את כל בגדי החורף, של ביתי....

בגדי הקיץ, הכניסה לארון, שליד המיטה שלה..

החדר, קטן, ובכל זאת, ביתי התעקשה לשים מיטה זוגית...

תאמינו לי, לא יודעת למה.... ואל תשאלו גם, למה....

עדיין, יש לה המון דברים, שלא סידרה עדיין

ועומדים, שם , במרפסת השמש... עד שתחליט מה לעשות איתם..

בגלל , שהיא לומדת חומר מקצועי יותר, ולא עיוני....

אז, יש הצטברות, וערימות , של בדים, פלקטים, תמונות וכו'....



למרות, הכל,

אני מאושרת שהיא עכשיו בבית...

אני שקטה, והיא גם רגועה, שלא תצטרך לגרד את שכר הדירה

כל חודש בחודשו....

בינתיים, זה קצת מפריע לה, שאנחנו שם, ומדברים איתה...

סתם דברים דיומא.... היא כל הזמן אומרת,

אמא , תרדי לי מהורידים....

אבל, לאט לאט, היא מסתגלת, שיש אנשים מסביבה....

כי מעבר, מחיים פרטיים, לחיים בתוך המשפחה....

לא קלים.....








תגובות