מכה רודפת מכה.......

 29/08/2007 10:21:00

כמעט חודש שאני חולה  , עם שיעול וכאבי גרון

שלא מפסיק לכאוב לי....

טוב, חשבתי שהצלחתי להתגבר על המחלה,,

ושכבר הכל מאחורי,

אבל ביום שישי, שעבר

פתאום, הרגשתי עקצוץ בשפתיים, וחום עולה וגואה מתוך הגוף שלי

אמרתי, לעצמי, או או .... הנה... זה בא....

ידעתי, שזה התנפחות השפתיים ופצעים שמופיעים בהמשך

כי, כבר זה הופיע הרבה פעמים... והייתי מוכנה לכך....

אני יודעת, התופעה הזו, נקראת הרפס.... שם לא נעים..........

אחותי, באה לבקר אותי, ביום שישי, הם בילו סוף שבוע באיזור

והתקשרה , לקפוץ לבקר, כמובן, ששמחתי שהיא מגיעה...

וגם, הזדמנות , להראות לה את החדר , שבנינו לילדה, שחוזרת הביתה

ברגע, שהיא מופיעה בדלת, אמרתי לה............

"לא כדאי לך לנשק אותי, אני עדיין משתעלת """

וברגע, שהופיעו הפצעים והנפיחות בשפתיים ....

ביום ראשון, התקשרתי אליה, ואמרתי לה....

"את רואה , טוב, שלא נישקתי אותך, אל תשאלי איך אני נראית עכשיו.....

שפתיים נפוחות , ופצעים בכל הפה......

כמובן, שעכשיו, אני עדיין עם פצעים בפה.... אבל פחות נפיחות

לא יכולה לצאת, החוצה, כי זה נראה זוועה....

טוב, שזה לא קרה, שבוע הבא.....

כי יש לי חתונה, של הבת של חברה טובה שלי.....

ואוי ואבוי, אם לא הייתי מופיעה, היא לא הייתה סולחת לי על כך....

מקווה, שאחרי זה, לא תופיע עוד מכה......



תגובות