להעתיק בבחינות...


             


07/10/2007 17:51:00
להעתיק בבחינות...




תמונה זו שהעתקתי, מהפוסט של מטעמי החיים.. הזכירה לי נשכחות

במשך השנים, שלא עבדתי,

החלטתי שאני עושה משהו עם עצמי, ולהיות משגיחה בבחינות הבגרות

כמובן, אחרי הנסיון הראשון לא רציתי יותר להשגיח

ולמה זה ???

כי התלמידים החמודים, לכאורה מנומסים

תמיד משום מה, ביקשו ממני, שאני אתן להם להעתיק בבחינה

לא יודעת למה אני ,,,

אולי, יש לי פרצוף של פריירית, שיכולה לעזור לכולם ובכל זאת לעבוד עליה...

כמובן, שסירבתי...

מכיוון, שאם המשגיחה, היתה שומעת על כך,

ישר, הייתה מעיפה אותי, לקיבי........ ולא היתה נותנת לי עוד צ'אנס להשגיח

כי זה נרשם, במשרד החינוך... (אפשר לחשוב, שרציתי כל כך את העבודה הזו)

גם שכר עלוב, וגם אין תמורה לאגרה..

התלמידים, כל הזמן התלוננו על כל דבר....

ועוד, היו פעמים, ששמו אותי בכיתות, עם בעיות

עוד פעם, כנראה שיש לי פרצוף של פריירית, שיכולה להגיד כן,

אפילו, אם היא לא רוצה....

לא שיש לי משהו , נגד.....

אבל, להפתעתי, שמעתי שאף אחד לא רוצה להשגיח בכיתות אלה....

ולהפתעתי, הצלחתי, להשתלט על הכיתה,

ולהביא אותם לידי כך, שהם ישבו בשקט, ויעשו את הבחינה בלי הפרעות

וואלה, יכול להיות שיש לי את זה...

אמרו לי, שאני יודעת, להתחבר לאנשים..

ולא חשוב , איזה סוג של אנשים....

אולי, אחשוב, על עבודה בכיוון......

אז, למה מכינים את התלמידים לבחינות בגרות,

אם התלמידים, מבקשים להעתיק ???

שאלת השאלות....











תגובות