בעד ונגד.........



18/11/2007 12:59:00

אני לא בעד, המורים ולא נגד...



לא בעד....



זה כבר כמה שנים, שאני לוקחת מורים פרטיים לילדים שלי..

ועל שום מה...

על כך , שהמורים לא הצליחו להעביר את החומר כמו שצריך לילדיי

ואני נאלצת, להוציא הון תועפות, בגלל כשלונם של המורים....

יש מורים, שפשוט מגיעים לבית-הספר, כדי להעביר את הזמן,,,

ולא מעניין, אותם, כהוא זה, אם התלמיד הבין את החומר או לא...

הבן, שלי, טוען, שיש מורים , שקשה מאוד להבין אותם....

ולכן, הוא זקוק לעזרה.....

ויש, מורים, שהולכים להוראה, מטעמים אישיים ושיקוליים,

שנוח להם שעות של הוראה, מבחינה זאת ,

שיוכלו, לסייים מוקדם, את העבודה, כדי להגיע הביתה,

לילדיהם, וכך יחסכו , הרבה כסף, למטפלת, וכדו'...



 בעד,



כדי שהתלמידים ילמדו לכבד את המורה

ואת המקצוע, הקשה, הזה...

שאין , בו, תגמול....

שעות ארוכות, גם מחוץ למסגרת הלימודים...

ברגע, שהמורה, יקבל תמורה לאגרה,,

יהיה לו, יותר חשק ללמד, וגם יותר ויותר אנשים..

ילכו, להוראה, ויגיד שהם עוסקים במקצוע, בגאווה רבה....



בינתיים... שום דבר, לא יוצא לפועל..

מקווה, שכל השביתה הזאת, תיגמר....

ושיתנו, לנו, ההורים, שקט נפשי...

שאכן, מגיע למורים את השכר...

ולתלמידים, את המורים הטובים...











תגובות