הסנדק ושות....



01/07/2007 11:07:00

הזדעזעתי לשמוע ולראות שאין משפט צדק עבור האנשים הפשוטים לעומת

אנשים בעלי שררה, כמו הסנדק, (כך אני קוראת לו, ולא האזרח מספר אחד במדינה)

כמו שא' ציינה, שהיא לא תקרא לו הנשיא, אלא בשמו,

אבל, גם בשמו אני לא אקרא לו, כי הוא לא ראוי לכך...

אלא, ראוי שיעשה לו משפט ראווה, כמו כל אדם במדינת ישראל

והפסקה תהיה צודקת לטובת הנפגע, ולא לטובת הפוגע..

ברגע זה, האיש הזה, חי  בסרט הזוי, 

מסתתר מאחורי בריונים, כדי להפחיד ולאיים על הנפגעות



ולעומת , הנפגעות, אשר מסתתרות בעילום שם, או מאחורי תמונה מטושטשת

והסנדק, שמתהלך כמו תרנגול מנופח וגאה

הולך למסיבות ראווה של העשירים, והנחשבים במדינה

ועוד, מקבל טפיחות על השכם, כדי לעודד את מעשיו הנפשעים

כן, כן, אתם שם, שטופחים ומעודדים, אתם באותה מידה

אשמים כמו הסנדק.... שותפים לפשע.......



אני לא מקנאה, באנשים שעכשיו, צריכים להתלונן

על התעללות זו או אחרת,

וחושבים פעמיים, האם לעשות כן....

הפסקה, של בני מזוז, היועץ המשפטי לממשלה,

כביכול, יוצא בהצהרה על פסקת טיעון, כדי להקל על פשעיו של הסנדק



אם לא היינו מדינה דמוקרטית ???

היינו, ברגע זה, בולעים את הגלולה המרה של הפסקה

וממשיכים בחיינו, כי זה מה שמשפט צדק יכול להשיג ברגע זה

הוא משתמש, במילים, נמצא  לנכון לאור כל החקירות שנעשו והממצאים

שבית-המשפט  פסק לטובת הפוגע   ... הקלה בעונש......



טוב, שאני חיה במדינה דמוקרטית

כי העם יכול להביע את דעתו



רע, שאני חיה במדינה דמוקרטית

כי העם בוחר בחברי בכנסת, שחושבים שיכולים  לעשות כל מה שעולה בדעתם...



אני מתביישת שיש אזרח מספר אחד לשעבר

שעושה את המעשים הללו, והעולם מסתכל עלינו ומגחך

וחושב כמוני, שהמדינה הזו, מתנהגת כמו העולם התחתון..

מפחדת מאנשים בעלי כוח והון......



אני שמחה, שאלפי אנשים אתמול יצאו לרחוב

גם אני , ביניהם, בנשמתי ברוחי ובנפשי

למרות , שלא הייתי שם....

להפגין, על העוול הנעשה ,בעקבות החלטת  בית-המשפט



ומקווה, שיצא משפט צדק, נגד האיש שמגיע לו הכינוי הסנדק

ולא אדוני הנשיא....  כביכול מתפטר מיוזמתו

כביכול, יוצא נקי מהעסקה....

אל תתנו לו, להיות אור לגויים, עשו משפט צדק !!!!!!!!!!!!!!!!!!





                                                                  




                  




תגובות