המשקל ואני





15/05/2007 13:47:00
כבר עברה שנה

ואני בשנה הזו, נאבקתי כדי להשיל ממני 15 קילו

הנה, אמרתי את הזה, כן, כן, 15 קילו ממשקלי

בשנה הזו, נלחמתי קשות, כדי לא להתפתות ולעלות שוב במשקל

לא רוצה לחזור לימים, שירדתי ועליתי, ושוב ירדתי ועליתי

הפעם, מצאתי שיטה טובה לשמור על  המשקל, ולרדת בצורה מבוקרת ובריאה

למרות שהייתי יותר שמנה, כן, אני גם אומרת את המילה המגעילה הזו....

תמיד התעמלתי, לכן, לא היו לי עודפי שומן, הייתי שמנה, טוב נו, מלאה, ושרירית....

לכן, כשירדתי במשקל, הגוף שלי לא עוות, ולא השתנה לרעה

הוא רק השתפר, והשתפר, אחרי שירדתי במשקל

לכן, החודש הזה, הוא משמעותי בעיני, שהצלחתי בכוחות עצמי

להחזיק חזק ולא ליפול, כדי לרדת ולרדת, שאני אגיע למשקל המיועד

שהייתי, לפני שעליתי במשקל....

לא רוצה להיות מאוד רזה, רק רוצה להיות במשקל הרצוי לגובה שלי

לאכול נכון, ולהיות בריאה....

זה לא כל כך קל, כמו שזה נשמע

ההתמודדות היום יומית, (אפילו ברגע זה שאני כותבת את השורות האלה) אני מרגישה רעבה מאוד

ורוצה לרוץ למקרר, אבל בגלל שאני אוכלת כל שלוש שעות, אני צריכה לחכות עוד שעה,

להחזיק חזק, ולהמתין עד ארוחת הצהריים.....

למרות, שחברותי אומרות שאני כבר רזה,

אני עדיין מרגישה שמנה,

כל פעם שאני ניגשת לארון הבגדים, אני מוצאת את עצמי מחפשת בגדים שיסתירו את הישבן ואת השומנים

ואז אני נזכרת , שבעצם כבר אין צורך בכך, אני יכולה להרשות לעצמי ללבוש בגדים צמודים יותר,

ולא להסתיר שוב את ישבני.....

כן, המוח עדיין לא מעכל, שאת כבר יכולה להרשות לעצמך להתלבש כמו שאת רוצה

למרות, שהגוף כבר נראה אחרת...

יש לי, עוד 10 קילו לרדת,,,, וכבר אין לי כוח לחכות עוד.....

למרות, שהדיאטה, שאני עושה, היא תזונה נכונה, יותר נכון, וזה לכל החיים....

אני מחכה בקוצר רוח, להגיע למשקל המיועד, ואז לשמור בכל הכוחות, את המשקל שכה עמלתי

להגיע אליו.....

לכן, כשאגיע ליעדי, אחגוג בגדול,

וכמובן, גם אעדכן אתכם כשזה יקרה, ולא נראה לי בקרוב,

אולי עוד שנה, תעבור...... ואז הדברים יסתדרו

רק צריך המון סבלנות והרבה כוח רצון...... מקווה שאעמוד בכך עוד הרבה זמן.....





תגובות