החתונה



14/08/2007 13:09:00

כל פעם שאנחנו הולכים לחתונות, בעלי ואני

אנחנו מסכימים לדבר אחד ביחד

אם המוסיקה לא לטעמנו , אז אנחנו הולכים אחרי המנה הראשונה

אם אנחנו מרוצים מהאירוע, אזי אנחנו נשארים עד המנה השנייה...

הפעם, זה היה מקרה הזוי לגמרי, שעוד לא קרה בחיים

השכנה לשעבר שלי, הזמינה אותנו לחתונת בנם,,

ידעתי שהבן שלה , לא דתי, אלא חילוני לגמרי,

תיארתי לעצמי, שזאת תהיה חתונה חילונית לכל דבר,

למרות, שלא הכרתי אף אחד בחתונה, החלטנו ללכת בכל זאת

כי היא הייתה שכנה הכי טובה , שהייתה לי אי פעם

כשגרתי בדירה הקודמת, תמיד סייעה לי, בכל דבר,

 במיוחד עם העזרה בילדים כשהיו מאוד קטנים...

נכנסו לחתונה, הכול היה נראה רגיל, עד שהכלה הגיעה, והתחילה להתפלל תפילה מיוחדת

לפני שהגיעה לחופה,

ואז, נדלקה לי נורה אדומה, יכול להיות שהבן של השכנה חזר בתשובה ???

זה היה נראה לי קצת מוזר, כי בדרך כלל החתן חובש כיפה, בחתונה, בין אם הוא דתי וחילוני

כשנגמרה החופה, נכנסנו לאולם, והוכיתי בתדהמה, כשהאחראי על האולם,

התחיל לחלק את האנשים, גברים לחוד ונשים לחוד

אמרתי לבעלי, רגע, מה , אני לא מכירה אף אחד בחתונה הזו,

אני לא מוכנה לשבת בנפרד ממך,

ואז החלטנו, שאנחנו יוצאים , והולכים לאכול במסעדה במקום..

בחתונות הייתי, נשארתי קצת , או הרבה יותר

אבל, זו הייתה החתונה ההזויה ביותר, שהייתי בה הכי מעט זמן,,,,

כל הדרך למסעדה, צחקתי מהמקרה המוזר שקרה לנו, בחתונה הזו.....




תגובות