אזכרה של אבא.....






10/10/2007 12:01:00

היום יש אזכרה לאבא שלי...

אני קצת עצובה....

למרות, שעברו הרבה שנים... מאז.....

אני עדיין זוכרת אותו, רק לטובה....

במיוחד כשהחגים מגיעים...

יש מין עצבות כזה, ששוררת באווירה הכללית...

בחוץ לארץ, לא היינו במצב כלכלי טוב,

ולמרות זאת, לא הרגשתי שהיה חסר לנו דבר,,

בגלל, אבי ז"ל, שתמיד עשה שמח בבית, והחגים היו חגיגה אחת שלמה...

כי הוא הדריך אותנו, בצורה הטובה ביותר,

הדרך הנכונה, של יהדות, ודרך ארץ..

אני, כל הזמן, מנסה, להמשיך את השושלת , הזו,

של היהדות, ושל הגדשת הרוחניות בבית, יותר מאשר הגשמיות

שהילדים של היום, סוגדים לה....

הוא נפטר, בגלל לוקמיה, שקיבל בגיל יחסית מבוגר....

אמא, שלי, עזבה את העבודה, כדי לטפל בו.... שתחיי

וכך, במשך שש שנים, הוא היה מרותק למיטה,

ובסופו של דבר, המחלה הכריעה אותו.....

יהיה , זכרו ברוך......

  
למרות, היום העצוב הזה....

הבן, שלי קיבל צו ראשון,,,

העצבות , היתה מהולה בהתרגשות..........








תגובות