מה יהיה?????





07/06/2007 12:14:00

מה יהיה עם הבן שלי , שבשום אופן לא רוצה ללמוד

מכיתה ג' הוא החליט שבית הספר לא בשבילו,

כשעבדתי, הבן שלי היה הולך לבית הספר, כשראה שיצאתי לעבודה , הוא היה חוזר כלעומת שבא

לא היה בו רצון ללמוד, וגם לא יהיה עכשיו.....

במקום להזניח אותו, ולתת לו להחליט את ההחלטות האלה לבד,

ולהגיד לו שהלימודים הם בשבילו, ולא בשבילי

כאילו שבגיל הזה מקשיבים להטפות המוסר, נכנס מאוזן אחת ויוצא מאוזן שניה

הבאתי לו מורה, שמלמדת את  כל המקצועות, כדי שהוא ידביק את הפער בלימודים

אם לא הייתי מביאה אותה, כדי לעזור לו

הוא היה כעט, מסתובב ברחובות, או נמצא בבית הספר של ילדים שלא נמצאה להם מסגרת

ואני לא רוצה לחשוב על המוסדות חינוך האלה, איזה ילדים יש שם......

טוב, אז כבר שלוש שנים הוא עם המורה,

כבר ביזבזנו יותר כסף מאשר אנחנו מבזבזים על הבת שלנו שלומדת באוניברסיטה

אבל, הוא מצידו לא מתייחס, הוא עכשיו התחיל ללמוד לבגרויות

במקום לברר איזה מבחן יש, והאם הוא הצליח במתכונת

מוצאת את עצמי, עושה זאת בשבילו, מתקשרת למורים ומבררת תאריכי מבחנים

כשאני שואלת אותו , למה אתה לא יכול לברר בעצמך????

הוא עונה לי בשאלה ניצחית...... שלא נגמרת,,,,, לא יודע, לא יודע

מה את רוצה ממני?????

מה אני רוצה בעצם ממנו, רק שילמד,

שוב ושוב חוזרת על הפזמון המוכר, מה חסר לך בבית, הכל יש לך

אז אתה צריך רק להתרכז בלימודים, זה המשימה היחידה שיש לך

ולא הדאגה של חוסר כסף ובית הרוס....

הוא בוהה בי, ולא מבין מאיפה באים המשפטים האלה.... כאילו שירדתי מהמאדים

גם עכשיו, אני מוצאת את עצמי, מתקשרת למורה להיסטוריה, לבדוק אם הוא עבר

כדי שאם הוא ייכשל, הוא יחזור על מתכונת , לקראת בחינת הבגרות

ואומרת לעצמי, שוב ושוב, מה יהיה????

האם בצבא הוא יתנהג כך, אם כן, הוא ימצא את עצמו , מיד מחוץ למסגרת הצבאית

ואחר-כך, מה יהיה איתו בעתיד???????

........ אז מה יהיה בסופו של דבר איתו ?????






תגובות