יוגה לנפש ולגוף





24/06/2007 12:41:00



  

הרבה שנים , אני עוסקת בפעילות גופנית, ובסוגי התעמלות שונים

כגון, פילאטיס, התעמלות במשקולות, התעמלות אינטנסיבית כמו אירובי,

בשנתיים האחרונות גיליתי את היוגה

היוגה מטיבה עם הגוף הכי הרבה, מתמקדת בתופעות שהחברה המודרנית סובלת מהן

כאבי ראש, כאבי גב, מצבי רוח, יציבות נפשית

מאז, שהתחלתי, לשלב את היוגה בין כל הפעילויות שלי

היוגה עשתה לי רק טוב,

אם זה בגלל שאני בגיל המעבר, היא מפחיתה את סימפטומים של גלי חום

כמובן, לא לגמרי, אבל מטיבה עם הנשים והגברים שסובלים מכך

לא רק, לאנשים בגילי היא מטיבה

גם בגילאים יותר צעירים, אפילו בגיל העשרה

היוגה, משפרת את תפקודי הגוף והנפש

אפילו, את היוגה ניסו על תושבי שדרות

שסובלים מחרדות, ומפחד מתמיד מקסמים

לכן, כדאי להתחיל בגיל צעיר

להתחיל כל פעילות גופנית, לאו דווקא  יוגה

פעילות גופנית, משפרת ומקלה עלינו את כל התהפוכות שאנו עוברים  במשך השנים

ובגיל מבוגר יותר, רואים את התוצאות בצורה הטובה ביותר

מרגישים יותר נמרצים, ויותר צעירים מכפי הגיל

כמובן, צריך לשלב את הפעילות עם תזונה נכונה

בלי, זה הגוף לא יפיק את הטוב ביותר,

אם לא נשלב בין שניהם, לא נראה תוצאות...

הייתי מלאה יותר בעבר,

אבל, בגלל שהתעמלתי כל הזמן, לא ירדתי במשקל, אבל לא עליתי בצורה דרסטית

כשלקחתי את עצמי בידיים, לגבי התזונה גם

החלטתי, שאני זורקת את האוכל המוכן והמעובד מהבית

ולהכין אוכל רק ממרכיבים טריים, ללא תוספות

לא רק אני מרוויחה מכך, אלא גם בני ביתי

אצל, הבן הקטן, שירש את הגנים שלי, נטייה להשמנה

הוא כעט, בזכות התזונה הנכונה שהכנסתי לבית

שומר על המשקל שלו,

לכן, גם לצעירים וגם למבוגרים

אני אומרת, קחו חצי שעה, עד שעה מזמנכם ביום

ותקדישו אותו לעצמכם, ורק לעצמכם

כי יש אמרה שאומרת "אם אין אני לי מי לי"

אם לא ניקח את עצמנו בידיים, אף אחד לא יעשה זאת במקומנו

ולא לחכות , שמשהו יגיע ויקים אותנו מהכסא

אלא, לקום ולעשות.....

כדי לשמור על הנפש והגוף חזקים ובריאים יותר....

במיוחד אם תאמצו את היוגה, כדרך חיים, אפילו פעם אחת בשבוע....

תרגישו בהבדל

הגוף הופך להיות יותר גמיש, ויותר קשוב,

גם אם אתם לא גמישים באופן טבעי, הגמישות תבוא עם הזמן

כי, כולנו בנויים בצורה שונה

שבוע מרגיע ומהנה........... לכולם ולכולן..............





תגובות