חלמתי חלום





21/05/2007 12:07:00

חלמתי חלום

חלמתי חלום על אחותי שנפטרה בגיל 47 והשאירה ארבעה ילדים בגיל ההתבגרות

אחותי מופיעה אצלי בחלום, רק שאני באמת במצב מצוקה

כמו לפני הרבה שנים, שהייתי חולה מאוד, כשישנתי חלמתי שהיא יושבת לידי ומדברת אלי

כדי לנחם אותי, שיהיה הכל בסדר, ובאמת כך היה, אחרי זה, הבראתי מהמחלה

ככל שהיא מופיעה בחלום, יותר ויותר , היא הופכת להיות אשה יפה יותר ויותר

היא היתה אשה מאוד יפה, עם שיער שחור ארוך ועור לבן צח, היא היתה כמו דיווה

אבל, הגורל התאכזר אליה, היא סבלה ממחלה כרונית, וגם התחתנה עם בליעל שמירר לה את החיים

הוא התעלל בה פיזית ונפשית, והיא היתה כל כך חלשה שלא יכלה להתנגד לו, ובכל זאת

בתוך כל הנישואים האומללים האלה, הביאה איתו ארבעה ילדים,

בסופו, של דבר, האומללות הכריעה אותה, והחליטה להתגרש ממנו

אחרי הגירושים, אמא שלי קיבלה אותה הביתה, עם ארבעת ילדיה , עד שתקבל דיור

היא עזבה את בית אימי, וקיבלה דיור, כדי לגדל את ילדיה

אבל הגירושים לא עשו לה טוב, הם רק החלישו אותה יותר ויותר, עד שהמחלה הכניעה אותה

ולא רצתה יותר לחיות, כי לא היה לה בשביל מה לחיות, כך אמרה לפני מותה....

מזל, שלא נוכחתי בבית-החולים כשהיא נפטרה, אולי ככה טוב, שאוכל לזכור אותה

תמיד יפה ומאושרת, וכך באמת היא מופיעה לי בחלומות, יכול להיות שהיא כבר מאושרת בעולם ההוא

כי בעולם הזה, היתה אומללה עד מאוד וחסרת מזל...

כשקברנו אותה, הגרוש שלה, הגיע להלוויה, לא אפשרנו לו להתקרב לקבר

כולנו אמרנו לו "אם תתקרב צעד אחד לקבר, אנחנו נקבור אותך איתה ביחד"

הוא ניסה להתפייס איתנו בשבעה, שלח אנשים כדי לחדש את הקשרים איתנו

בשום אופן, לא יכולנו להיות בקשר עם אדם, שאימלל את אחותנו האהובה שמתה בדמי ימיה...

כל פעם שיש חתונה של הילדים שלה, או נכד שנולד,

השמחה נמהלת בעצב, שאחותנו, לא יכלה לראות את הילדים שלה גדלים לנגד עיניה

והנכדים שיכלו לקרוא לה סבתא....

  
החלום    

   חלמתי שאחותי, נכנסה פתאום לבית המשפחה, מוקפים אנחנו בהרבה אנשים ומתכוננים לקבלת השבת

היא נכנסה יפה וזוהרת, אש יוקדת בעיניה והשיעה שלה נראה בריא ומבריק יותר מתמיד

כולם היו לבושים מרושלים לעומתה

היא לבשה בגד יפה ואדום, שהתאים לעור הלבן שלה, ולשיער השחור שלה

ישבה בפינה ולא דיברה,

ברגע שראיתי אותה, התחלתי לבכות מרוב התרגשות, כי לא ראיתי אותה מזמן

היא לא התייחסה אלי, שאלתי אותה איפה היא עכשיו, היא נקבה בשם עיר שקרובה לעיר שלי

אמרתי לה "אז אולי אני אבקר אותך, כי את קרובה אלי"

היא אמרה "לא" ולא הפנתה את מבטה אלי.

התעוררתי, ומיד נזכרתי שחלמתי על אחותי, ודמעות זלגו מעיני בלי יכולת לעצור אותם.....



היום , אחרי החלום, אני קצת רגועה ולא במצוקה כל כך, כנראה שרצתה להקל על העצב שלי

ולהגיד לי כמו תמיד, בחלומות שלי, שהכל יהיה בסדר........אני פה לידך.........







תגובות