מרגישה יותר טוב




03/06/2007 13:03:00

היום רציתי לכתוב על מופע הבלט שראיתי ביום חמישי

אבל, פתאום מעבר לפינה, הגיחה המחלה, ביום שישי

כשישבנו בשולחן, כל בני המשפחה,

פתאום הרגשתי בחילה, ולחץ בבטן

אמרתי לבעלי, שאני לא מרגישה טוב,  ושאני לא יכולה לנגוע באוכל

לאחר, הארוחה הלכתי ונשכבתי על הספה

אבל, חשבתם לרגע שמישהו יושיט את ידו וישים את הכלים במדיח

או יכניס את האוכל למקרר???

טעיתם בגדול........... כמו אשה טובה , קמתי וארגנתי את המטבח

למרות, שהרגשתי על הפנים

למחרת, אמרתי לבעלי, שאני לא יכולה לתפקד ושאני מרגישה גרוע מאוד

הוא מיד התאכזב למראה החולני שלי,

כי כל שבת, אני מכינה לו אורז עם חלב , המאכל האהוב עליו

אבל, מיד התאושש, והכין לי ארוחה שתפסיק לי את ההליכה לשירותים כל רגע,

ביקשתי טוסט וקולה , ותאמינו קולה מאוד עוזרת ליציאות תכופות....

לאחר, שהתאוששתי בערב, אחרי שכיבה ממושכת במיטה

בעלי היקר , אומר לי, בשבת הבאה , תכיני לי פעמיים אורז עם  חלב...........

מיד חייכתי, והבטחתי לו,

כמובן, בניננו, זה לא יתממש..............

שרק נהיה בריאים................

תגובות