אירוח מצאת החמה ועד צאת הנשמה






18/09/2007 15:26:00

מיום רביעי שעבר, אני עם הקטע שנקרא אירוח

ביום רביעי, הגיעה אימי שתחיה עם אחייני

להתארח אצלי, לכל החג....

אימי, שעברה ניתוח להחדרת קוצב לב, באה לנפוש אצלי כדי לשנות אווירה

אחרי , ששהתה שבוע שלם בבית-חולים..

כמובן, שאני היא שיזמתי את ההזמנה, רציתי לפנק אותה , אחרי האירוע הטרואמתי

לא קל לעבור ניתוח, אומנם זה היה ניתוח לא מסובך, אבל בגילה מאוד דאגתי

כשהיא נכנסה לניתוח עצמו, כל הזמן הייתי מחוברת לפלאפון, לשמוע שהכל עבר בשלום

תודה לאל... הכל מאחורינו....

יום רביעי, עמלתי כדי לקיים את החג כהילכתו

בישלתי, סידרתי, עשיתי סלטים, למיניהם לפי המסורת



כמובן, שלמחרת, שוב צריך לערוך את השולחן, לחג השני....

רק מה לא חשבתי שההפתעה תיפול עלי בחצי שעה לפני שהסבנו לשולחן

גיסי, מתקשר, שהוא מגיע עם המשפחה

אחרי, שכבר סידרתי את השולחן,

פירקנו בחזרה הכל, כדי לפתוח את השולחן, שיהיה מספיק לעוד שלושה אנשים..

בגלל שעשיתי אוכל  רק לנפשות שהיו בבית

נאלצנו, לעשות תוספות בשניה האחרונה,

בעלי הוציא בשר כדי לעשות על האש.....





למחרת שוב, צריך לבשל

כי זה היה יום שישי.....

שוב עמלתי, בינתיים שאני מסיימת את בישולי השבת

אימי, שתחיה, מודיעה לי שיש לנו אורחים ביום ראשון

המשפחה מצד אימי, מכיוון שאימי היא הכי קטנה מבין האחים והאחיות

והיחידה שעדיין חיה... כולם כבר הלכו לעולמם..

באה המשפחה לראות אותה, וגם הביאו מתנות

יפה מצידם....



חשבתי שלא אגמור אף פעם עם האירוח

אמרתי לעצמי, לא עוד הפתעות , אני מקווה .... עד מאוד....

ביום שני, החזרנו את אימי, לביתה.... ובזה נגמר האירוח

היום, שילמתי על כל ימי האירוח...

כיבסתי, תליתי, גיהצתי...

 התקשרתי לחברה,

ואמרתי לה, שהיום אין מצב שאצא איתה לבלות בקניון

כי היה לי שבוע.... של אירוח... מיגע שנמשך..

מצאת החמה ועד צאת הנשמה......






תגובות