סוף שבוע מסעיר...........רק דיברתי...






09/11/2007 14:23:00 


11/11/2007 15:47:00

רק דיברתי על כך, שאני מתלבטת, אם לעשות את זריקת השפעת

כן, ולא...

תודה, לחברי הבלוג, שעזרו לי להחליט, אם לעשות או לאו

בסוף, החלטתי, שלא....

מה היה קורה, אם הייתי עושה את הזריקה.. ובכל זאת לקבל שפעת....

כמו, אתמול.. בלילה...

ההרגשה, היתה נוראה, התחלתי לרעוד, בכל גופי, למרות שהתכסיתי

בשמיכה עבה...

לא הבנתי, מה קורה לי, חם לי, קר לי.... וחוזר חלילה....

בבוקר, קמתי, ..עם כאבי גרון, כאבי ראש, נזלת.. וחום...

אמרתי לעצמי, או לא... לא... לא.... לא יכול להיות...

יש לי כמה אירועים... השבוע...

NO WAY.. שאני אחלה....

מיד, לקחתי דבש וסחטתי לימון לתוך הדבש.. ושתיתי...

תאמינו לי, אין כמו תרופות של סבתא..

מיד, הרגשתי הקלה..

אבל, הייתי צריכה להתפטר, גם מהחום והנזלת...

אמרתי, לבן, שלי, (שעדיין בשביתה)

ללכת, לקנות לי, בבית-מרקחת, אקמול סינוס...

לקחתי, שני כדורים, וזה עשה את העבודה....

התחלתי להרגיש יותר טוב...

וחשבתם, שנחתי ???

חס וחלילה,

התחלתי לנקות את הבלגן שעשו לי, במשך השבת

וכן, צריך, גם לבשל, כי חסר  , דברים, שצריך להשלים..

שנגמרו, במשך, השבת....

הנה, אני, אצה, רצה, מחדר לחדר....

חושבת לעצמי , ומגחכת,

אני, תמיד אומרת לילדים.. הנה, הגיעה הפיליפינית, (שזאת אני, כמובן..)

שתתחיל לנקות לכם, את הטינופת....

ברגע, זה, אחרי בליעת כמה כדורים, שתית מרק, ורקיחת דבש ולימון....

מרגישה, יותר טוב... שיימשך כך.....

דרך-אגב, בבוקר התקשרתי לחברה שלי, שמסכנה חולה בשפעת כבר שבוע...

ואמרתי, לה, בצחוק, היי,

הדבקת אותי, דרך הטלפון,

תארו לכם,, לא ביקרתי אותה, בגלל שפחדתי להידבק...

ובכל, זאת , זה הגיע.. בלי להידבק...

כנראה, בגלל מזג האוויר, ההפכפך.....

תגובות