הגיטרה



02/10/2007 07:39:00

לפני שנתיים בעלי קנה גיטרה לבן שלי הקטן

בגלל שהוא לא התעניין בלימודים,

בעלי חשב, אולי הוא יתעניין במשהו אחר,

ביננו, בעלי קנה את הגיטרה, במיוחד בגלל שהוא חלם כל הזמן , על כך שהוא רוצה ללמוד גיטרה

הילד, ראה את הגיטרה, ומיד שלל את הענין, שהוא ילמד על הגיטרה

היה כל הזמן ממורמר, למה אני מכריחה אותו ללמוד,

ובנוסף, לחוצפה שלי, מביאה לו מורה, שתעזור לו בלימודים

בינתיים, בעלי לקח שיעורים, והתחיל ללמוד לנגן בגיטרה

למרות, שזיבל לי את המוח, עם הזיופים, של הנגינה

סבלתי בשקט, מהניגונים הבלתי פוסקים והבלתי נסבלים שלו

והנה, לפתע , לפני חודש,

הילד, פתאום התעורר לחיים,

לקח את הגיטרה, והתחיל ללמוד, דרך המחשב, לנגן

חשבתי, שזה הוא נס, או שהמשיח הגיע ??.

ומאז , הוא מתקדם בצורה מסחררת, ולומד במהירות,

שהשיגה את בעלי, הנותר מאחור,

בגלל, שגברים וילדים, בנים, לא מתבגרים אף פעם

בעלי, לא רצה שהבן שלי, ישיג אותו בכך, שהוא לא למד

בקלות, ובמהירות, לנגן

התחיל להתחרות עם הבן....

והתחיל, שוב לזבל לי במוח, עם הזיופים שלו.....

אמרתי, לכם, ילדים קטנים , יישארו תמיד ילדים קטנים....

למרות, שהם מתבגרים........








תגובות