CLUB MED







26/11/2007 15:42:00
טוב, חזרתי.... הנה אני כאן ,

עדיין מרחפת, בין האוויר לאדמה...

זאת, אומרת, שנסעתי , לאילת במטוס....

ונחתתי, כאן, באדמה, בבית...

לפני שאני אספר לכם, על בית המלון,

תרשו לי, לספר לכם, מה מצאתי כשהגעתי הביתה

מצאתי, כאילו, גל של צונמי עבר בבית, כל הבית על גלגלים

אם משרד התברואה, היה מגיע אלי, בטוח, היה לוקח לי את הילדים

בגלל, רשלנות......חחחחח

הגענו, בערב יום ראשון, ראיתי, נפגעתי, והפנמתי...

אמרתי, לעצמי, מחר, אני אנקה....

היום, אין סיכוי, מרוצה ועייפה....

אוקיי, זהו , הורדתי את מה שבליבי...

עכשיו, בחזרה למלון,,



בעלי, קיבל, סוף שבוע, סמינר ,

לא ידעתי בדיוק לאיזה מלון הולכים,

ומה בדיוק מצפה לי שם...

טוב, רק הגענו, התחלתי לשמוע צלילים של שפה מוכרת...

כולם, היו, תיירים, בעצם רובם...

דיברו בעיקר צרפתית.... כאילו, כל צרפת עברה לישראל...

שאלתי את בעלי, מה זה ??.

הוא אמר, שזה רשת בתי מלון, ששייכת לבעלים צרפתיים...

האמת , מאז שנכנסתי , עד שיצאתי,,

לא הפסקתי להתפעל מקבלת הפנים, החמה ...

כשירדנו מהאוטובוס.. קיבלו אותנו צוות של המלון

כיבוד, נאום, וכו'...

אחר-כך, המתנו , עד שקיבלנו את החדר...

כל יום היו ריקודים, בעצם בלובי,

רעיון מצוין, כי שם היה הבר, ושם רקדו,

ואנשים שלא רצו לרקוד, רק ישבו וצפו...

היתה שם מישהי, מגרמניה, לא יודעת איך היא הגיעה לשם...

רקדה ורקדה, לבד, למרות שכולם כבר התעייפו,

היתה נחרצת לרקוד, ולא התעייפה, למרות,, שכבר

רחבת הריקודים, היתה ריקה כבר כמה שעות טובות...

התחלנו, להמציא עליה בדיחות...

היינו, עם זוג נחמד, שכל הזמן , הבעל, סיפר בדיחות...

כך שכל הזמן, צחקנו.....

בלילה, השני, הכרנו, מישהו בשם אוליביה...

הוא, הגיע לבד, הסביר לי בצרפתית, ועברית עילגת..

שהוא כבר עשה עליה, ועכשיו חזר לצרפת,

בגלל, שהוא מתעסק עם מזגנים , הוא לא מקבל חופש בקיץ,

אלא, בחורף....

הוא, גם אמר, שהוא מחפש בחורה יהודיה,,

הוא כבר בן 36, לא יודעת אם יש לו סיכוי, אחרי

שהשיל ממנו, 30 קילו,

הראה לנו תמונה, לפני וראינו אחרי, מדהים, איך שהבן אדם

הזה , רזה....

ואני, נזכרתי, שמרוב אוכל, וקינוחים, אני לא יכולה להרשות לעצמי

לעלות במשקל, ירדתי, ועליתי, כל הזמן במדרגות,

לא השתמשתי במעלית, עד, שעוד פעם בעלי, והחבר שלו,

התחילו להמציא עלי, בדיחות....

בעצם, גם היו ריקודים, וגם הופעות, ולא השתעממנו, ולו לרגע..

לקחתי ספר, לקרוא.. למי היה זמן....

גם בצאתנו, הצוות ליווה אתנו,, לאוטובוס, שלוקח אותנו

לשדה תעופה...

שירות כזה עוד לא ראיתי, וגם האוכל, היה טעים עד מאוד !!!

הייתי, בהרבה בתי מלון, אבל, כזה, עוד לא הייתי...

כדאי לכם לבקר.... (אני עכשיו,נשמעת כמו סוכנת נסיעות)

בקיצור, הגענו הביתה, והנה.... מצאתי הפתעות,,,

עד עכשיו, אני עושה כביסות בלי הפסקה....



תודה, לכל החברים החמודים, שאמרו שיתגעגעו אלי.....

אוהבת אתכם.....










תגובות