!!!!!!!! MAMMA MIA



28/06/2007 12:06:00

  
אתמול הייתי במופע המחזמר

היה מדהים להפליא

זה עלילה שנבנתה מסביב  לשירים של להקת ABBA  המופלאה 

  
זוכרת אני, שהייתי צעירה בתיכון

אף פעם לא הערצתי זמרים או שחקנים, אלא תמיד ראיתי בהם אנשים מוכשרים

ותו לא....

אבל, ברגע שהלהקה הזו , הגיחה לעולם, עם השיר שלה  בארוויזיון

ועלתה למקום הראשון....



ואחר כך, היא המריאה מעלה, והצליחה להביא להיטים מדהימים

במשך עשור...

היום אני יודעת, שהלהקה מסוכסכת, בינם לבין עצמם

ולא מוכנים להתאחד...

מה הייתי עושה , כדי שיתאחדו שוב...

כי מה שראיתי בהצגה, היה מעולה

אבל היה יותר מעולה, אם הייתי רואה את המקור

כשהייתי באקסטזה של המופע אתמול

הרגשתי שכאילו משהו מחזיר אותי למנהרת הזמן

הייתי מהופנטת , וכל הזמן רצו לי תמונות מהעבר

אפוא הייתי אז, ומה עשיתי אז.......

בסוף המופע, הלהקה נתנה הדרן מדהים

של השיר WATERLOO

וכל הגוף שלי, התחיל לרקוד בקצב השיר.... למרות שישבתי בכסא

היה מדהים עד מאוד....

מי שלא ראה,,, רוצו לראות , עכשיו !!!!!!!

אפילו שלא הערצתם את הלהקה

כדאי עד מאוד !!!!!!!!




תגובות