דילוג לתוכן הראשי

מכתבים למען החיים על פני האדמה


 



Bert Wander - Avaaz avaaz@avaaz.org ביטול רישום

יום ג׳, 26 במרץ, 22:53 ‎(לפני 16 שעות)‎
אני
כתבו מכתב

מיליונים מאיתנו תמכו בחזון לעתיד שלנו אשר ביולוגים טוענים כי יוכל להציל אותנו: הגנה על מחצית מכדור הארץ. כעת אנו צריכים לנסות להגיע למנהיגים חשובים כדי להציע להם את הרעיון הזהבואו נעורר בהם השראה ונגיע לליבם בעזרת מסרים מרגשים הקוראים להם לתמוך בתכנית ההגנה על מחצית מכדור הארץ. לחצו כדי להתחיל לכתוב:


כתבו מכתב
חברות וחברים יקרים,

מחקר גלובלי חשוב מצא כי כל חרק על פני האדמה נמצא בדרך להכחדהדבר שיגרום להתמוטטות החיים על פני כדור הארץ, כולל אותנו!

אנו מרגישים את זה בעצמותינו, גורלנו תלוי בכדור הארץ שלנו. אנחנו הוא הטבעוכדי להציל אותו, אנו מוכרחים להשמיע את קולו!

יותר מ-2 מיליון מאיתנו תמכו בחזון נהדר של מדענים הרוצים להגן על האנושות ועל הטבע: הגנה על מחצית מכדור הארץאך אנו צריכים לעורר השראה במנהיגים מכל רחבי העולם כדי שנוכל לגרום לזה לקרות. אוואז איתרה מנהיגים מהאו"ם, אירופה, קנדה, מנהיגים רוחניים ואנשים עסקים אשר יכולים להוביל את התכנית לניצחון. כעת אנו צריכים לעורר בהם השראה!

התנועה שלנו כבר ניצחה בקמפיינים בעזרת כוחו של מכתב מרגש אחד, תארו לעצמכם מה אלפי מכתבים יוכלו לעשות. בואו נכתוב מהלב למנהיגים הללונקרא להם לתמוך בתכנית ההגנה על מחצית מכדור הארץ ונמסור להם ספר אישי יפהפה ובו מכתבים הקוראים להגן על כדור הארץ.לחצו למטה כדי לעורר השראה במנהיגי העולם. תוכלו לקבל את כל העזרה שתזדקקו לה!

כתבו מכתב כדי להגן על החיים על פני האדמה

אם אתם חוששים שלמכתב שלכם לא תהיה כל השפעה, זכרו כי אם יש משהו אחד שאוואז למדה הוא שעובדות ומספרים הם לא אלה אשר הביאו את הניצחונות הגדולים ביותר שלנו. מה שהביא אותם הוא אוסף של רגעים בודדים של קשר אנושי.

מכתב מעורר השראה מאוואז עזר לשחרור כספים של ענקית האופנה בנטון לקורבנות מפעל שהתמוטט בבנגלדש. אמנסטי אינטרנשיונל, אחד מארגוני זכויות האדם החשובים והאפקטיביים ביותר התחילו את דרכם בכתיבת מכתבים מרגשים במטרה לשחרר אסירים. והתנועה שלנו כולה נבנתה בעזרת כוחם של אימיילים מעוררי השראה!

כעת אנו עומדים אל מול אתגר חדש: עתידם של החיים על פני כדור הארץ נמצא בסכנה. אנו מוכרחים להתייצב לאתגר, עם אהבה ותקווה ואמונה שאנחנו יכולים להצליח. לחצו למטה כדי לעורר השראה במנהיגי העולםאנו נספק את כל העזרה שאתם צריכים כדי לכתוב מכתב הקורא להגנה על החיים על פני כדור הארץ היפהפה שלנו.

כתבו מכתב כדי להגן על החיים על פני האדמה
אוואז הובילה מאבקים חוזרים ונשנים כדי להגן על הסביבה. אך כעת אנו נקראים למשהו עמוק אף יותר. לא רק להגן על הטבע, אלא גם להפוך לו ולהרגיש בעצמותינו כיצד אנחנו חלק מהעולם החי והנושם שהוא ביתנו היחידי.
 
בתקווה ובאהבה,

ברט, אליס, ליין, רוואן, לורה, אנה סופיה, מורגן וכל צוות אוואז

מידע נוסף:

האחראי על המגוון הביולוגי באו”ם קורא להפוך מחצית מהעולם לידידותי יותר לטבע עד שנת 2050 (הגארדיאן)
https://www.theguardian.com/environment/2018/apr/13/make-half-the-world-more-nature-friendly-by-2050...

מספר החרקים בצניחה ומאיים על התמוטטות הטבע (הגארדיאן)
https://www.theguardian.com/environment/2019/feb/10/plummeting-insect-numbers-threaten-collapse-of-n...

זהו הדור האחרון אשר יכול להציל את הטבע (סי אן אן)
https://edition.cnn.com/2018/10/29/health/wwf-wildlife-population-report-intl/index.html

האם אנו יכולים להגן על מחצית מכדור הארץ עבור הישרדותם של כל המינים? (נשיונל ג’יאוגרפיק)
https://www.nationalgeographic.org/newsroom/can-we-conserve-half-the-planet-for-the-survival-of-all-...

אוואז הוא רשת קמפיינים בינלאומית בת 50 מיליון חברים. הארגון פועל להגביר את השפעתם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות ("אוואז" פירושו "קול" במספר שפות). חברי אוואז מפוזרים בכל ארצות העולם והצוות שלנו ממוקם ב-18 מדינות ב-6 יבשות שונות ופועל ב-17 שפות. קיראו עוד על הקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז, כאן., או עיקבו אחרינובפייסבוק ובטוויטר
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18, באמצעות כתובת הדוא"לchoulattias@gmail.com.
כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר. כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן. .


אין להשיב להודעה זו. כדי ליצור אתנו קשר, אנא השתמשו בטופס בקישור הבא: www.avaaz.org/he/contact או התקשרו אלינו לטלפון מספר +1-888-922-8229.

תגובות