דילוג לתוכן הראשי

חירום אקלימי

חירום אקלימי




Bert Wander - Avaaz avaaz@avaaz.org ביטול רישום

יום ו׳, 14 ביוני, 16:02 ‎(לפני 3 ימים)‎
אני

חתמו על העצומה

מנהיגי אירופה עומדים להחליט אם להפסיק את זיהום הפחמן לצמיתות! אך מדינות מזהמות כמו פולין מנסות לחבל בתוכנית. כדי להתמודד עם משבר האקלים, בואו נראה לממשלות כי ישנה תמיכה ציבורית מסיבית בתכנית 100% אנרגיה נקייה עד שנת 2050 -- הוסיפו את שמכם כעת ושתפו בכל מקום!
חתמו על העצומה

חברות וחברים יקרים,

זה ענק -- מנהיגי אירופה עומדים להחליט אם להפסיק את זיהום הפחמן לצמיתות!

אם הם יעשו כן, זו תהיה קפיצה ענקית אל עבר אקלים בטוח יותר עבור כולנו. אך מדינות מזהמות כמו פולין מנסות לחבל בתכנית -- ולנו יש אחריות להגן עליה.

אנו זקוקים בדחיפות לתת תמיכה ציבורית נרחבת בתכנית אשר תגיע מכל רחבי העולם -- בואו נבנה תמיכה כזו ואנו נמסור אותה לממשלות חשובות לפני פגישת מנהיגי האיחוד בעוד כמה ימים. הוסיפו את שמכם כעת כדי להצטרף לקריאה להתמודד עם משבר האקלים בעזרת תכנית 100% אנרגיה נקיה!

אירופה: שימי קץ לזיהום האקלים!

האם אתם יכולים לתאר לעצמכם כמה גדול זה יהיה אם יבשת שלמה תודיע על כוונתה להפסיק את השימוש בדלקי מאובנים מלוכלכים אשר חונקים את השמיים שלנו בפחמן? זה יכול לקרות -- ובקרוב!

הסכם האקלים בפריז, אשר לחמנו כל כך קשה עבורו, מחייב מדינות לפתח תכניות חדשות אשר ישימו קץ לזיהום הפחמן עד לאמצע המאה הנוכחית. אחת מהתכניות הראשונות שיפורסמו היא של האיחוד האירופי. מומחים טוענים כי תכנית זו תיתן את הטון לתכניות אחרות בכל רחבי העולם.

ממש לא מזמן אוואז נלחמה בעוז כדי להפיל את הימין הקיצוני בבחירות באירופה ולאפשר הזדמנויות כמו זו. כעת אנו צריכים לנצל אותה! הוסיפו את שמכם ואנו נמסור את העצומה לממשלות חשובות לפני תחילת השיחות ונשים סוף סוף קץ לזיהום האקלים! 

אירופה: שימי קץ לזיהום האקלים!
לפני שנים רבות, כשתנועתינו החלה בקמפיינים למען 100% אנרגיה נקיה, רבים אמרו כי זה בלתי אפשרי. אך אנו לא אמרנו נואש וכעת אנו יכולים להיות קרובים לניצחון ענק עבור עתידנו. אנו מוכרחים לגרום לזה לקרות ולשים קץ לצמיתות לעידן דלקי המאובנים.

בתקווה,

ברט, ליין, רוזה, דייגו, ריסלט וכל צוות אוואז

מידע נוסף:

שינוי האקלים: מהו משבר האקלים (בי בי סי)
https://www.bbc.com/news/newsbeat-47570654

דיווח: שינוי האקלים עלול להוות איום קיומי עד 2050 (סי אן אן)
https://edition.cnn.com/2019/06/04/health/climate-change-existential-threat-report-intl/index.html

כיצד תראה אמביציה כנה בלי בולשיט בנוגע לשינוי האקלים (ווקס)
https://www.vox.com/energy-and-environment/2018/5/7/17306008/climate-change-global-warming-scenarios-ambition

הצעה להשתמש ב-25% מהתקציב של האיחוד האירופי על שינוי האקלים (בי בי סי)
https://www.bbc.com/news/world-europe-48198646

אוואז הוא רשת קמפיינים בינלאומית בת 51 מיליון חברים. הארגון פועל להגביר את השפעתם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות ("אוואז" פירושו "קול" במספר שפות). חברי אוואז מפוזרים בכל ארצות העולם והצוות שלנו ממוקם ב-18 מדינות ב-6 יבשות שונות ופועל ב-17 שפות. קיראו עוד על הקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז, כאן., או עיקבו אחרינובפייסבוק ובטוויטר
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18, באמצעות כתובת הדוא"לchoulattias@gmail.com.
כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר. כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן. .


אין להשיב להודעה זו. כדי ליצור אתנו קשר, אנא השתמשו בטופס בקישור הבא: www.avaaz.org/he/contact או התקשרו אלינו לטלפון מספר +1-888-922-8229.

תגובות