דילוג לתוכן הראשי

מקום המפלט האחרון של נמרי השלג

מקום המפלט האחרון של נמרי השלג



Joseph Huff-Hannon - Avaaz avaaz@avaaz.org ביטול רישום

יום ב׳, 1 ביולי, 16:58 ‎(לפני יומיים)‎
אני

פעלו עכשיו!

חברות וחברים יקרים,

הרחק בגבהי ההימלאיה על מדרונות ההר הבודדים, מסתובב לו אחד מהפנתרים הנמצאים בסכנה הגדולה ביותר בעולם.

נמר השלג נלחם על הישרדותו וכעת בנפאל, באחד מאזורי המפלט האחרונים שלו, עלולים לבנות כביש מהיר ממש באמצע הדרך. זה יכול להיות הסוף של נמרי השלג, אך שני אוואזרים הגו תכנית פשוטה וגאונית אשר תוכל להציל אותם!

הם עובדים יחד עם הקהילה המקומית ועם קרן יערות גשם כדי לרכוש ולהגן על אזורי מחיה של נמרי השלג. אם יצליחו לגייס מספיק הם יוכלו ליצור מסדרון גדול של שמורת נמרי שלג ולחסום לחלוטין את בניית הכביש! 

אך זמנם אוזל. אם הם לא יצליחו לגייס את הכספים בשבועות הקרובים, התכנית לא תצא לפועל. אם אלפים מאיתנו יתרמו כעת, נוכל לעזור לרכוש בדחיפות את האדמה לה הם זקוקים כדי ליצור את שמורת הטבע עבור נמרי השלג. קרן יער הגשם תתרום גם היא ותשווה לכל דולר אשר אנו תורמים! תרמו כל שביכולתכם . בואו נציל את נמרי השלג לפני שיהיה מאוחר מידי:

תרמו ₪8 כדי להגן על 1800 מטר רבוע
תרמו ₪15 כדי להגן על 3400 מטר רבוע
תרמו ₪30 כדי להגן על 6700 מטר רבוע
תרמו ₪60 כדי להגן על 13000 מטר רבוע
תרמו ₪120 כדי להגן על 27000 מטר רבוע
סכום אחר
ולא מדובר רק בנמרי השלג. המערכת האקולוגית העדינה בהרים הללו היא אחד מהאיזורים המגוונים ביותר בנפאל, ביתם של פנדות אדומות, פנגולינאים, יאק הבר ומאות מינים של פרפרים! כל אלה נמצאים בסכנה, בגלל בניית הכביש ובגלל כרייה באזור.

בטבע נמצאים כעת פחות מ-4000 נמרי שלג, תוצאה של משבר ההכחדה הגלובלי. מאות פנתרים מתים בגלל בנית כבישים חדשים, סכרים ופרויקטי כרייה אשר מפריעים לאזורי המחיה ומותירים מינים שבריריים ללא מקום לחיות בו. זו הסיבה שמיליון מאיתנו חתמו על העצומה הקוראת למנהיגי העולם להתחייבות אמביציוזית שלא להזיק ל-50% מהמערכות האקולוגיות בכדור הארץ עד לשנת 2050.

אך אין לנו זמן לחכות עד שהממשלות שלנו יפעלו. בואו נפעיל את התנועה שלנו כדי להתייצב מאחורי החזון הנפלא הזה ונתרום מספיק כדי ליצור שמורת טבע לנמר השלג ולתמוך במקומיים אשר מגנים עליו!

תרמו כעת כדי להגן על הפינה היקרה הזו של העולם וכדי לתמוך בעבודתה של התנועה שלנו למען שימור המערכות האקולוגיות בעולם אשר נמצאות בסכנה גדולה, לפני שנאבד אותן לעד:

תרמו ₪8 כדי להגן על 1800 מטר רבוע
תרמו ₪15 כדי להגן על 3400 מטר רבוע
תרמו ₪30 כדי להגן על 6700 מטר רבוע
תרמו ₪60 כדי להגן על 13000 מטר רבוע
תרמו ₪120 כדי להגן על 27000 מטר רבוע
סכום אחר
בשנים האחרונות הספקנו לרכוש יער גשם באינדונזיה עבור האורנגאוטן, מימנו פרויקט מסדרון חיות בר ברשות המסאי בסרנגטי והגנו על אדמה חשובה בגלפגוס! האדבוקציה והקמפיינים שלנו עזרו ביצירת חלק משמורות טבע ושמורות ימיות הגדולות ביותר בהיסטוריה! אנו מתקדמים בצורה משמעותית בכל החזיתות של הסרת האיום על החיים על פני האדמה ע״י התמוטטות המערכות האקולוגיות שלנו והמגוון הביולוגי.

אנו מנצחים במאבק על מי שאנחנו. אנו מראים כי בני האדם אינם איזה וירוס שחי על פני כדור הארץ, אלא הטבע עצמו ואנו הטבע אשר מתייצב להגן על עצמו. בואו נביא ניצחון נוסף השבוע עבור החיים ולא נפסיק להילחם עבור מה שאנו מוקירים.

בתקווה ובנחישות,

ג'וזף, ברט, מריגוטה, קמיל, ריקן, ריסלט, רוזה קריסטוף וכל צוות אוואז

מידע נוסף:

(EN) עתידו של נמר השלג נמצא בסכנה (זמן הודו)
https://timesofindia.indiatimes.com/city/agra/highly-endangered-snow-leopards-future-in-peril-time-govt-took-steps-to-increase-its-numbers-rti-activist/articleshow/67745380.cms

 (EN) מעקב אחר הפנתרים החמקמקים ביותר בעולם (וושינגטון פוסט)
https://www.washingtonpost.com/national/health-science/tracking-one-of-the-worlds-most-elusive-cats/2018/05/18/fabf50f6-2968-11e8-b79d-f3d931db7f68_story.html?utm_term=.a786ea3ca18f

(EN) נמר השלג (WWF)
https://www.worldwildlife.org/species/snow-leopard

 (EN) מפה גלובלית מראה מקומות בעולם אשר חיות בר יכולות למצוא בהם מחסה (ניוסוויק)
https://www.newsweek.com/global-map-places-left-earth-world-wildlife-take-refuge-1361202 

אוואז הוא רשת קמפיינים בינלאומית בת 51 מיליון חברים. הארגון פועל להגביר את השפעתם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות ("אוואז" פירושו "קול" במספר שפות). חברי אוואז מפוזרים בכל ארצות העולם והצוות שלנו ממוקם ב-18 מדינות ב-6 יבשות שונות ופועל ב-17 שפות. קיראו עוד על הקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז, כאן., או עיקבו אחרינובפייסבוק ובטוויטר
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18, באמצעות כתובת הדוא"לchoulattias@gmail.com.
כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר. כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן. .


אין להשיב להודעה זו. כדי ליצור אתנו קשר, אנא השתמשו בטופס בקישור הבא: www.avaaz.org/he/contact או התקשרו אלינו לטלפון מספר +1-888-922-8229.

תגובות