דילוג לתוכן הראשי

פילים יתומים

חתמו כעת!

Sarah Morrison - Avaaz avaaz@avaaz.org ביטול רישום

8:02 ‎(לפני 7 שעות)‎
אני

 
קשה להאמין אך יפן ממשיכה להילחם להשאיר את שוק השנהב פתוח בזמן בו עשרות אלפי פילים נטבחים. אבל יפן תארח את האולימפיאדה בשנה הבאה והיא מעוניינת למשוך מיליוני תיירים. בואו נראה להם שאנשים בכל רחבי העולם רוצים אולימפיאדה ללא שנהב וסוף לסחר העקוב מדם הזה. חתמו כעת!
חתמו כעת!
חברות וחברים יקרים,
הסוג הטוב ביותר של השנהב מגיע מהחלק האמצעי של חט הפיל, בו השנהב קשיח וחסר פגמים. ציידים בלתי חוקיים מנסים בדרך כלל להרוג את הפיל הגדול ביותר ובמקרים רבים זו הפילה המטריארכית וגורי הפילה נותרים לבדם לנסות להגן על עצמם.
והדבר הכי מזעזע? בזמן אשר עשרות אלפי פילים נטבחים למוות בדרך הזו, יפן נלחמת כדי להשאיר את שוק השנהב המלבלב שלה פתוח וטוענת כי אין לה שום יד בדבר.
אבל יפן מארחת את האולימפיאדה ב-2020 והיא מקווה לקבל את פניהם של מיליוני תיירים חדשים! כאן אנו נכנסים לתמונה: רבים מאיתנו מתגוררים במדינות אשר יפן מעוניינית להביא כתיירים. אם מיליונים מאיתנו יחתמו ונפתח בקמפיין מדיה גלובלי למען אולימפיאדה נקייה משנהב, נוכל לשכנע את יפן! 
חתמו כעת: בואו נתאחד כדי לסגור לצמיתות את אחד משוקי השנהב המקומיים הגדולים ביותר בעולם:
מומחים מעריכים כי יותר מ-250,000 פילים נטבחו כדי לקיים את סחר השנהב ביפן ואנשי שימור מזהירים כי הפילים עלולים להיכחד עוד בימינו! תארו לעצמכם עולם שבו הנכדים שלנו יכירו פילים רק בספרים.

אך עדיין לא מאוחר מידי: אנו יכולים לעזור להציל אותם. אך תידרש הפעלת לחץ עצום על ממשלות כמו ממשלת יפן כדי לאסור את הסחר בשנהב. יפן שמה לעצמה מטרה למשוך 10 מיליון תיירים חדשים בשנה הבאה -- אם נראה להם כי שוק השנהב שלהם שם את המטרה הזו בסיכון, הם יכולים לשנות את דעתם!

יפן טוענת שהשוק המקומי שלהם משתמש רק בשנהב חוקי. אך האמת היא שהם לא יכולים לדעת זאת בוודאות. קל יותר גם להבריח שנהב למדינות אחרות כמו סין, שם הביקוש ממשיך ללבלב ומסכן יותר ויותר פילים אפריקניים.

כבר עזרנו בעבר להביא לאיסורי סחר, בואו נעשה זאת שוב! הוסיפו את שמכם ושתפו בכל מקום. בואו נגיע למליון חותמים.
לא מדובר רק בפילים. היצורים הפלאיים הללו הם קריטיים לשימור המערכת האקולוגית בה הם חיים. זו אחת הסיבות אשר בגללן אנו מנסים להגן על הפילים שנים רבות כל כך -- מהבאת ראיות לכך ששנהב בלתי חוקי נסחר ברחובותיה של אירופה, למימון מאמצים נגד הציד הבלתי חוקי ברחבי אפריקה ועריכת קמפיינים במטרה להגן על מחצית מכדור הארץ עבור הטבע, כדי שיצורים אינטליגנטיים ורגשיים אלו יוכלו להסתובב באופן חופשי. כעת, בואו נביא את המאבק ליפן!

בתקווה ובנחישות

שרה, רוזה, רוואן, לורה, ברט, קריסטוף, ריקן וכל צוות אוואז
מידע
( EN) מומחים טוענים כי החוק החדש ביפן אשר נועד לרסן את סחר השנהב, לא יעבוד
(נשיונל ג'אוגרפיק)
 
(EN) יפן תהפוך תארוך פחמן חובה עבור סחר בשנהב ובכך תהדק את השליטה על השוק אשר נמצא תחת ביקורת לעיתים קרובות
(יפן טיימס)
 
(EN) יפן עדיין רעבה לשנהב והסיבה היא חותמת אישית הנקראת הנקו
(וושינגטון פוסט)
(EN) סחר אונליין בשנהב מונצח ע"י יאהו יפן, חקיקה חלשה
(אקו ווטש)
 
(EN) מחקר של טרפיק: שוק השנהב ביפן מוכרח להיסגר
(טרפיק)
 
(EN) פילים בדרך להכחדה - העובדות
(הגארדיאן)
 
אוואז היא תנועה בינלאומית בת 51מיליון חברים הפועלת להגביר את ההשפעה של דעותיהם וערכיהם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות.
 
חברות וחברי אוואז מתגוררים בכל מדינות העולם. צוות אוואז פועל ב-17 שפות ומתפרש על פני 26 מדינות ו-6 יבשות.
"אוואז" פירושו "קול" או "שיר" במספר שפות.
קראו כאן על חלק מהקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז.
 
-
הצטרפו אלינו ברשתות החברתיות /  facebook twitter instagram
-
מדיניות שמירת פרטיות ותנאי שימוש
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18 באמצעות כתובת הדוא"ל choulattias@gmail.com.

כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר.כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן.


כדי ליצור קשר עם אוואז, אנא אל תשיבו למייל הזה אלא שלחו מייל לכתובת: www.avaaz.org/he/contact או צרו קשר טלפוני איתנו ב: +1-888-922- 8229 (ארצות הברית).

© 2019 Avaaz.org, Creative Commons Attribution 3.0

תגובות