דילוג לתוכן הראשי

החוג הארקטי בוער


x

Bert Wander - Avaaz avaaz@avaaz.org ביטול רישום

יום ב׳, 12 באוג׳, 18:18 ‎(לפני 21 שעות)‎
אני
פעלו עכשיו!
חברים יקרים,

החוג הארקטי בוער, עם להבות גדולות כל-כך שאפשר לראות אותן מהחלל! 
דבר כזה לא נראה על פני כדור הארץ כבר 10,000 שנה – חודש יולי היה החודש החם ביותר בהיסטוריה המתועדת. זו כבר לא התחממות גלובלית, זו צריבה גלובלית. וזה הולך להיות הרבה יותר גרוע.

זה מבעית, אבל אין דבר מסוכן יותר מלוותר על התקווה – כי אנחנו עדיין יכולים להפוך את התסריט המסויט הזה לעתיד נקי, יפה וירוק למען ילדינו ונכדינו.

לכן אוואז יוצאת בכל הכוח בתכנית בת 16 חודשים לשינוי המצב
 – החל מועידת אקלים של האו"ם בחודש הבא ועד שיחות האקלים החשובות ביותר מאז נחתם עסקת פריז בסוף השנה הבאה. כך נוכל לנצח:

• נדחוף ממשלות להכריז על מצב חירום אקלימי ולהתחייב לאנרגיה 100% נקייה

• נסייע בצירוף מיליונים ל"ילדים אמיצים" לשביתת האקלים הגדולה בהיסטוריה בחודש הבא

 נקיים הדרכות לבני נוער מנהיגים בתחום האקלים בכל העולם

• נילחם בחברות הנפט הגדולות ושותפיהן בכל פעם שינסו להשפיע

אבל בשביל שכל זה יעבוד, אנחנו חייבים להתחיל במלאכה מיד! אם 10,000 מאיתנו יתרמו סכום השווה לעלות של קפה בשבוע אחד, נוכל להתניע את תנועת המחאה האקלימית הזו כדי להגן על כל מה שאנחנו אוהבים.

תרמו כמה שאתם יכולים בקליק אחד – ובואו נבנה עולם שנוכל להיות גאים להוריש לילדינו.

אני אתרום ₪4 מדי שבוע
אני אתרום ₪8 מדי שבוע
אני אתרום ₪12 מדי שבוע
סכום אחר

חלק מאיתנו כבר הרימו ידיים מהמאבק נגד שינויי האקלים.
אבל האמת היא, שיש לנו כבר את כל הכלים שאנחנו צריכים כדי ליצור כלכלה גלובלית נקייה וירוקה!
אנרגיה מתחדשת היא כעת זולה יותר במקרים רבים מאשר דלקים מאובנים, וברחבי העולם, עולה תנועה מעוררת השראה של מנהיגים צעירים הנחושה לקדם 100% עתיד נקי עבור כולנו.

הם נמצאים כעת תחת מתקפה חסרת רחמים של מכחישי שינויי האקלים ושל תעשיית הדלקים, אבל ביחד אנחנו יכולים לאחד כוחות נגדם ולבוא מוכנים עם כל העוצמה לקראת הועידה בחודש הבא – ולהראות נוכחות בכל מקום בעל חשיבות פוליטית ב-16 החודשים הבאים, במאבק למען כל הדברים שאנחנו כל כך אוהבים!

אין עוד תנועה שיכולה לעשות זאת בכזאת עוצמה ונוכחות. אוואז, וכל מה שאנחנו מצליחים להשיג, ממומנת במאה אחוז ע"י תרומות קטנות שכאלה – אז הוסיפו תרומה שבועית קטנה, ובואו נילחם יחד עבור עתיד שיהיה שווה לחיות בו.

אני אתרום ₪4 מדי שבוע
אני אתרום ₪8 מדי שבוע
אני אתרום ₪12 מדי שבוע
סכום אחר

לפני ועידת פריז, הם אמרו שהמטרה של התנועה שלנו ל 100% אנרגיה נקיה היא בלתי אפשרית.
אבל ביחד, הצלחנו לגרום לקסם לקרות, עם צעדות ענק, פעולות מדהימות והשפעה חכמה מבפנים, וכעת מדינות בכל העולם מייצרות תכניות 100% נקיות! אבל עדיין הרבה מדי מדינות נשרכות מאחור, ומעמידות את הכל בסיכון—ותנועת המיליונים שלנו שוב נקראת להציל את המצב.


בתקווה, אהבה והמון נחישות,

ברט, מאריגונה, ג'וזף, ריסאלאת רוזה וכל צוות אוואז.


נ.ב: ייתכן שזו התרומה הראשונה שלכם לאוואז. אבל איזו תרומה! האם ידעת שאוואז ממומנת כולה ע"י תרומות קטנות מחברים כמוך? לכן אנחנו עצמאיים לחלוטין, זריזים ואפקטיביים. הצטרפו לעוד יותר ממיליון
איש שתרמו כדי שאוואז תהיה כוח אמיתי למען הטוב בעולם.



מידע נוסף:


שינויי האקלים: 12 שנה להציל את כדור הארץ? תחשבו 18 חודשים (בי בי סי)
https://www.bbc.co.uk/news/science-environment-48964736

שטחים ענקיים של האזור הארקטי בוערים, כך מראות תמונות לוויין 'חסרות תקדים' (האינדיפנדנט)
https://www.independent.co.uk/environment/arctic-circle-wildfires-climate-change-greenland-alaska-siberia-photographs-a9015851.html

באירופה, גל חום היסטורי שובר שיאים, עשוי להאיץ את המסת האזור הארקטי (וושינגטון פוסט)
https://www.washingtonpost.com/weather/2019/07/24/europe-historic-heat-wave-is-shattering-records-with-astonishing-ease-may-hasten-arctic-melt/


'כולם צריכים להתגייס': מנהיגי האקלים דוחפים להשתתפות מסיבית בועידת האקלים ב-20 בספטמבר (Common Dreams)
https://www.commondreams.org/news/2019/07/24/everyone-should-mobilize-climate-leaders-urge-massive-turnout-global-climate-strikes

אוואז הוא רשת קמפיינים בינלאומית בת 51 מיליון חברים. הארגון פועל להגביר את השפעתם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות ("אוואז" פירושו "קול" במספר שפות). חברי אוואז מפוזרים בכל ארצות העולם והצוות שלנו ממוקם ב-18 מדינות ב-6 יבשות שונות ופועל ב-17 שפות. קיראו עוד על הקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז, כאן., או עיקבו אחרינובפייסבוק ובטוויטר
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18, באמצעות כתובת הדוא"לchoulattias@gmail.com.
כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר. כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן. .


אין להשיב להודעה זו. כדי ליצור אתנו קשר, אנא השתמשו בטופס בקישור הבא: www.avaaz.org/he/contact או התקשרו אלינו לטלפון מספר +1-888-922-8229.

תגובות