דילוג לתוכן הראשי

מלך האריות


Joseph Huff-Hannon -- Avaaz avaaz@avaaz.org ביטול רישום

יום ב׳, 2 בספט׳, 18:32 ‎(לפני 17 שעות)‎
אני
חתמו כעת

זה פשוט מזעזע – שיניים וטפרים נעקרים מאריות ומוברחים עבור תעשיית התכשיטים. בתוך דור אחד או שניים אריות עלולים להיעלם לחלוטין – יחד עם הפילים, הקרנפים והג'ירפות. אבל אם חברות גדולות כמו דיסני, שסרטה החדש מלך האריות הרוויח כבר מיליארד דולר, יתרמו אפילו חלק מזערי מהפרסומת לחיות עבור פרוייקטים לשימורן -  נוכל לעזור להציל את החיות המלכותיות הללו מהכחדה!  חתמו עכשיו כדי לקרוא למנכ"ל דיסני להצטרף:
חתמו כעת
חברים וחברות יקרים:

זה פשוט מזעזע – שיניים וטפרים נעקרים מאריות ומוברחים עבור תעשיית התכשיטים.  בתוך דור אחד או שניים אריות עלולים להיעלם לחלוטין – יחד עם הפילים, הקרנפים והג'ירפות.

אבל רעיון מדהים וחדש שנתמך ע"י האו"ם יכול לספק את המימון כדי להציל אותם...

הם מאיצים בחברות ענק כמו דיסני, שסרטה החדש "מלך האריות" הרוויח יותר ממיליארד דולר בקופות, לתרום אפילו חלק מזערי מהכסף שהם מוציאים על פרסומות לחיות עבור פרוייקטים למען חיות הבר. מכיוון שהם מוציאים כ"כ הרבה כסף – זה  עשוי לסייע בהצלת החיות המדהימות הללו מהכחדה! ואם דיסני תוביל זאת, מפרסמות ענק אחרות כמו נטפליקס, גוגל וחברות נוספות עשויות ללכת בעקבותיה

הן מתלבטות ממש עכשיו אם להצטרף – אז בואו  ניצור תמיכה ציבורית מסיבית כדי לשכנע את מנכ"ל דיסני, ונציף את הרשתות החברתיות שלו ממש לפני שהאו"ם מכריז רשמית על תכנית להצלת האריות וחיות הבר בספטמבר!כל חתימה יכולה לסייע בהבאת אלפי דולרים למען המינים שבסכנה:

דיסני: עזרו להגן על מלך האריות ומעגל החיים!

משבר המגוון הביולוגי (biodiversity) הוא הכחדה שקטה שמתרחשת בכל רחבי הגלובוס.  מאז הסרט מלך האריות הראשון לפני 25 שנה, אוכלוסיית האריה האפריקאי נחתכה בכמעט חצי ומדענים טוענים שיש עד מיליון מינים של חיות שנמצאים על סף הכחדה.

החדשות הטובות הן שדיסני כבר תורמת עבור מגוון פרוייקטים לשימור חיות הבר ושוקלת ברצינות להצטרף למיזם להצלת האריות – אז קריאה ציבורית של אזרחים מכל רחבי העולם (ומעריצי "מלך האריות"!) המבקשת ממנה להוביל את שימור חיות הבר זה בדיוק מה שיכול לגרום להם לעשות את הצעד הנוסף.

וברגע שדיסני תצטרף – מפרסמות ענק אחרות כמו נטפליקס, גוגל וקוקה קולה יהיו תחת לחץ לתרום את חלקן.  עכשיו זו האחריות שלנו ליצור את אפקט הדומינו כדי להגן על חיות הבר לדורות הבאים! 

חתמו ואז שתפו את המכתב עם מנכ"ל דיסני כדי שיידע שמיליונים ברחבי העולם רוצים שהוא יצטרף לקרן ההגנה על האריות – ואז עזרו לצרף חברות נוספות למיזם:

דיסני: עזרו להגן על מלך האריות ומעגל החיים!
הקהילה שלנו התאגדה כל כך הרבה פעמים כדי להגן על האדמה והאוקיינוסים, מימנה פעולות נועזות נגד ציידים כדי לשמר את חיות הבר, והכל בתרומות קטנות מרחבי העולם! היכולת להתגבר על החוסר במימון הוא אחד מהאתגרים הגדולים כדי לפתור את משבר המגוון הביולוגי, והקרן להצלת האריות יכולה לגרום לזרימת מאות מיליונים להצלת מעגל החיים, לפני שיהיה מאוחר מדי.

בתקווה ובנחישות,
ג'וזף, ריסאלאת, לאורה, ליין, כריסטוף וכל צוות אוואז.


למידע נוסף:

ככל שנמרים הופכים לנדירים יותר, הציידים מחפשים אחר האריות (נשיונל ג'אוגרפיק)
https://www.nationalgeographic.com/news/2018/06/wildlife-watch-illegal-trade-lions-teeth-claws-/

"מלך האריות" של דיסני עבר את המיליארד בקופות (CNBC)
https://www.cnbc.com/2019/07/30/disneys-the-lion-king-tops-1-billion-at-the-box-office.html

התמיכה חסרת הערך של דיסני למען שימור החיות (The Ecologist)
https://theecologist.org/2019/jul/17/disneys-paltry-conservation-support

משבר הטבע: האנושות מאיימת על מיליון מינים בהכחדה (BBC)
https://www.bbc.com/news/science-environment-48169783

הקרן למען האריות: דרך פשוטה כדי להביא לשינוי משמעותי למען  בעלי החיים, חיות הבר ובתי הגידול (בלוג UNDP)
https://www.undp.org/content/undp/en/home/blog/2018/The-Lions-Share-a-simple-way-to-make-a-powerful-difference-for-animals-wildlife-and-habitats.html

אוואז הוא רשת קמפיינים בינלאומית בת 51 מיליון חברים. הארגון פועל להגביר את השפעתם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות ("אוואז" פירושו "קול" במספר שפות). חברי אוואז מפוזרים בכל ארצות העולם והצוות שלנו ממוקם ב-18 מדינות ב-6 יבשות שונות ופועל ב-17 שפות. קיראו עוד על הקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז, כאן., או עיקבו אחרינובפייסבוק ובטוויטר
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18, באמצעות כתובת הדוא"לchoulattias@gmail.com.
כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר. כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן. .


אין להשיב להודעה זו. כדי ליצור אתנו קשר, אנא השתמשו בטופס בקישור הבא: www.avaaz.org/he/contact או התקשרו אלינו לטלפון מספר +1-888-922-8229.

תגובות