דילוג לתוכן הראשי

כאן שביתה




חברים יקרים,

הגיע הזמן...

מחר, מיליוני ילדים ובני נוער ייצאו מהכיתות אל הרחובות, במחאת האקלים הגדולה ביותר בהיסטוריה.

והם מבקשים מכולנו להצטרף אליהם!

לא כולנו נוכל להצטרף לצעדה גדולה מחר. אבל לא משנה איפה אנחנו מחר או מה אנחנו עושים, באפשרותנו להצטרף לרגע ההיסטורי הזה למען כדור הארץ. נוכל לעשות זאת כך:

1להצטרף למחאה מרחוק! אספו בני משפחה, חברים ועמיתים לעבודה והפגינו סולידריות עם מפגיני האקלים ביום שישי הקרוב., ואם אין אף אחד בסביבה, עשו זאת לבד. אחרי הכל, כל הרעיון הזה החל מגרטה טונברג שהפגינה לבדה.

אל תשכחו להוסיף שלט מחאה :)

2צלמו את עצמכם מפגינים, ושתפו ב מרכז האקלים של אוואז כדי שכולנו נוכל לראות! זה יכול להיות בבית, או בעבודה, או בחוץ – אולי מול בניין ציבורי כלשהו בעירכם.

אם תעלו את התמונה לרשתות החברתיות, השתמשו בהאשטגים #ClimateStrike #ClimateHopeGlobal Climate Strike Hub

3השאירו הודעת תמיכה של סולידריות ואהבה כדי להציל את הכדור שלנו. אוואז תשתף את ההודעות והתמונות שלנו עם מנהיגים חשובים ותעלה את רף הלחץ עליהם בדרישה למחויבות שלהם למען האקלים.

הצטרפו למחאת האקלים.

ראש עיריית ניו יורק נתן אישור רשמי לתלמידים להיעדר מבתי הספר כדי להצטרף לגרטה ולמחאה ברחובות. זה גאוני – הם יצעדו בדיוק כשמנהיגי המדינות יגיעו לניו יורק לועידת האקלים של האו"ם.

אבל להפוך את זה למשהו ענק בניו יורק ובעוד ערים חשובות ברחבי העולם זה לא מספיק. אנחנו ניצבים בפני מצב חירום אקלימי, וכדי להעביר את הכלכלות שלנו ל 100% אנרגיה נקיה, אנחנו זקוקים ל*כולם* על הסיפון.

אז הצטרפו לתנועה בהבעת סולידריות עם המפגינים! לא משנה אם בגדול או בקטן – שתפו את התמונות וההודעות שלכם כדי שכולנו באוואז נוכל לראות. בואו נראה שתנועת המחאה הזו למען האקלים מגיעה לכל פינה בכדור הארץ:

קחו אותי למרכז מחאת האקלים
התנועה שלנו קידמה את נושא שינוי האקלים למן ההתחלה. כבר הובלנו והיינו חוד החנית של חלק מן המחאות המחאה הגדולה בהיסטוריה, ולא נפסיק עד שנציל את כדור הארץ מהרס. אנחנו יודעים מה צריך לעשות – ועכשיו זה בידי הכוח של האנשים לדאוג שהממשלות שלנו יקשיבו.

בתקווה ובנחישות,

כריסטוף, רוואן, מורגן, נטליה, אלויס, ברט וכל צוות אוואז.

נ.ב: האם יש לכם אתר משלכם? אם כן, הצטרפו למחאה הדיגיטלית! לחצו כאן למידע נוסף.

מידע נוסף:

גרטה טונברג תוביל את מחאת האקלים בהפגנות ענק של אנשים מ-150 מדינות: (Vox)
https://www.vox.com/2019/9/17/20864740/greta-thunberg-youth-climate-strike-fridays-future

מחאת האקלים בניו יורק: 1.1 מיליון תלמידים יוכלו להיעדר מבית הספר כדי להשתתף בהפגנות(ניו יורק טיימס)
https://www.nytimes.com/2019/09/16/nyregion/youth-climate-strike-nyc.html

5 דברים שתוכלו לעשות במחאת האקלים בחודש ספטמבר אם אתם לא יכולים לצאת מהעבודה:
https://www.vice.com/en_us/article/kz4z9m/5-things-you-can-do-during-septembers-climate-strike-if-you-cant-leave-work

אוואז הוא רשת קמפיינים בינלאומית בת 51 מיליון חברים. הארגון פועל להגביר את השפעתם של אזרחי העולם על מקבלי ההחלטות ("אוואז" פירושו "קול" במספר שפות). חברי אוואז מפוזרים בכל ארצות העולם והצוות שלנו ממוקם ב-18 מדינות ב-6 יבשות שונות ופועל ב-17 שפות. קיראו עוד על הקמפיינים הגדולים ביותר של אוואז, כאן., או עיקבו אחרינו בפייסבוק ובטוויטר.
הצטרפתם כחברים בתנועת אוואז והתחלתם לקבל את האימיילים מאיתנו כשחתמתם על "עצרו את פסטיבל יולין לאכילת כלבים" בתאריך 2016-10-18, באמצעות כתובת הדוא"ל choulattias@gmail.com.
כדי שההודעות של אוואז יגיעו לתיבת הדואר הנכנס שלך, הוספ/י בבקשה את הכתובת avaaz@avaaz.org לספר הכתובות שלך. כדי לשנות את כתובת הדוא"ל שלך, השפה שבה נשלחות אלייך הודעות או לעדכן פרטים אחרים, אנא צור/י אתנו קשר. כדי להסיר את עצמך מרשימת התפוצה שלנו, פשוט לחצ/י כאן. .


אין להשיב להודעה זו. כדי ליצור אתנו קשר, אנא השתמשו בטופס בקישור הבא: www.avaaz.org/he/contact או התקשרו אלינו לטלפון מספר +1-888-922-8229.

תגובות